Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا از صبح امروز یکشنبه 22 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

به گزارش برنا؛ در پایان این مسابقات که 3 نماینده کشورمان با حضور در دیدار فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، یونس امامی و محمدحسین محمدیان در اوزان 74 و 97 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد حاجی محمد علی کشتی گیر روسی الاصل از بحرین گذشت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد. یزدانی در فینال با نتیجه 15 بر 13 مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید. در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. امامی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ساندیپ مان از هند را از پیش رو برداشت و ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. وی در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی از ازبکستان در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت. در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را مغلوب کرد. وی در مبارزه بعدی ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان را با نتیجه 15 بر 4 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در 30 ثانیه ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با توجه به حاضر نشدن ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک از ازبکستان به مدال طلا رسید. اسامی نفرات برتر این رقابت ها به شرح زیر است: (کشتی گیران اول و دوم صاحب سهمیه المپیک شدند)

57 کیلوگرم: 1- غلام جان عبداله یف (ازبکستان) 2– مینگ هیو لیو (چین) 3- بکبولات میرزانظر (قرقیزستان) و موحامد اکراموف (تاجیکستان)

65 کیلوگرم: 1- ارنظر آکماتالیف (قرقیزستان) 2- امیرمحمد یزدانی (ایران) 3- حاجی محمدعلی (بحرین) و کریم حوجاکوف (ترکمنستان)

74 کیلوگرم: 1- یونس امامی (ایران) 2- بکزاد عبدالرحمن اف (ازبکستان) 3- المان دوگدوربک (قرقیزستان) و منگ حجین (چین)

86 کیلوگرم: 1- جاورایل شاپیف (ازبکستان) 2– زوشن لین (چین) 3- شوسوکه تاکاتانی (ژاپن) و عظمت دولت بیکوف (قزاقستان)

97 کیلوگرم: 1- محمدحسین محمدیان (ایران) 2– ماگومد ابراگیم اف (ازبکستان) 3- ساتیوارت کادیان (هند) و موحامد اینام (پاکستان)

125 کیلوگرم: 1- یوسوپ باتیرمیرزایف (قزاقستان) 2– الخاگواگرل مونختور (مغولستان) 3- سومیت (هند) و آیال لازاریف (قرقیزستان)

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد دیدار فینال گزینشی نتیجه 10 بر صفر دیدار فینال سهمیه المپیک مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقرانی 4 سهمیه المپیک گرفت/ اولین سهمیه تاریخی در قایق دو نفره

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان در فینال B این رقابت با حریفانیم ویتنام، فیلیپین، کره، عراق و چین‌تایپه رقابت کرد و با زمان۷:۱۵.۵۱ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و جایگاه یازدهمی مسابقات را بدست آورد و از کسب سهمیه المپیک جا ماند. در این رقابت نمایندگان عراق، ویتنام و فلیپین به ترتیب اول تا سوم شدند.

هیوا افضلی در فینال کانوی ۲۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، کره، ویتنام، ژاپن، قزاقستان، تایلند و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۵۰.۸۵۸ ثانیه با اختلاف صدم ثانیه از دیگر رقبا به عنوان قایق ششم از خط عبور کرد و از کسب سهمیه المپیک جا ماند
در این رقابت نمایندگان ازبکستان، ویتنام و قزاقستان اول تا سوم شدند

در ادامه رقابت‌ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

 نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.
در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند. با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • قایقرانی 4 سهمیه المپیک گرفت/ اولین سهمیه تاریخی در قایق دو نفره
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر