Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@19:25:55 GMT

تصادف در محور هراز با دو کشته و دو مصدوم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۰۸۳

تصادف در محور هراز با دو کشته و دو مصدوم

ایسنا/مازندران  سخنگوی اورژانس مازندران از برخورد یک دستگاه سواری ۲۰۶ با نیوجرسی در محور هراز خبر داد و گفت: این حادثه ۲ کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

زکریا اشک‌پور در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: صبح روز یکشنبه در پی اعلام اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در پیچ معدن زباله در محور هراز بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس مازندران ادامه داد: در برخورد خودروی ۲۰۶ در محور هراز به نیوجرسی  دوخانم حدود ۳۰ و ۴۰ ساله در دم جان باختند.

اشکپور گفت: همچنین  دراین حادثه دو خانم ۴۷ و ۲۸ ساله مصدوم شدند که توسط آمبولانس‌های بایجان و گزنک به بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محور هراز محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه شهرستان خواف گفت: با واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور خواف به قاین راننده خودرو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخت و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

سرگرد حسن محمدی افزود: در این حادثه دو آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» مصدوم حادثهرا  بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف منتقل کردند.

وی گفت: این خودرو حامل سوخت قاچاق برای شهرهای جنوبی کشور بود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین