Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:39:04 GMT

اجمالی| جایگاه سپاهان در جدول اتفاقی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۱۷۴

اجمالی| جایگاه سپاهان در جدول اتفاقی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید لطفی مربی تیم نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل سپاهان اظهار داشت: برای بازی فردا مقتدایی محروم ما است و مصدومی نیز نداریم، از روز چهارشنبه به مجموعه نفت مسجد سلیمان اضافه شدیم و شناخت نسبی از تیم داریم؛ تیم ما جوان و با انگیزه است و به هواداران تیم قول می‌دهیم که با تمام تلاش و انگیزه به مصاف سپاهان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم نفت مسجد سلیمان افزود: تیم سپاهان قابل احترام است، جایگاه سپاهان در جدول اصلاً اتفاقی نیست، مجموعه این تیم از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان کامل است و نشان می‌دهد جایگاه آن‌ها در جدول اتفاقی نیست.

این خبر به روزرسانی می‌شود...

انتهای پیام /63107/ د

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان نفت مسجد سلیمان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898000

دیگر خبرها

  • صدر جدول طلایی شد
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی