Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@12:10:25 GMT

چرا کویر لوت قرمز است؟ مگر در آنجا انسان زندگی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۲۲۹

چرا کویر لوت قرمز است؟ مگر در آنجا انسان زندگی می‌کند؟

مبنای رنگ بندی، روند مبتلایان در هر «شهرستان» است. شهرستان‌های زاهدان و کرمان به دلیل روند افزایشی بستری در شهر زاهدان و کرمان قرمز هستند؛ لذا کل این دو شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، چرا کویر لوت قرمز است؟ مگر در آنجا انسان زندگی می‌کند؟ پاسخ ساده است: مبنای رنگ بندی، روند مبتلایان در هر «شهرستان» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های زاهدان (استان سیستان و بلوچستان) و کرمان (استان کرمان) به دلیل روند افزایشی بستری در شهر زاهدان و کرمان قرمز هستند؛ لذا کل این دو شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

 اینکه چرا به جای شهرستان، هر شهر یا روستا جداگانه رنگ‌آمیزی نمی‌شود دلایل مفصلی دارد از جمله پیچیده شدن موضوع برای مردم و مسوولان محلی، تعداد کم ساکنان یک روستا یا شهر کم جمعیت که عملا تحلیل روند را در آن غیر ممکن می‌کند، و رفت و آمد بالای اهالی یک روستا یا شهر با مناطق همجوار در همان شهرستان.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا استان سیستان و بلوچستان شهر زاهدان ویروس کرونا کویر لوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر

فرماندار شهرستان به اتفاق بخشدار و تعدادی از مدیران ادارات ضمن حضور در سطح بخش نگین کویر از رودخانه فصلی این بخش بازدید کردند.

حسین سعیدنیا در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: کار لایه روبی و تقویت دیوار‌های این رودخانه با دو دستگاه لودر در حال انجام است و فردا هم یک دستگاه بلدوزر اضافه می‌شود.

رییس ستاد مدیریت بحران فهرج همچنین از آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای مواجهه با خطرات احتمالی خبر داد.

گفتنی است، تداوم بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان؛ مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه دو روز پیاپی تعطیل اعلام شد.

با حضور میدانی خبرنگار ما از سطح بخش خوشبختانه تا امشب مشکل خاص و خسارتی به جز جاری شدن مسیل‌ها و تخریب جزئی بعضی از راه‌های روستایی چیزی اعلام نشده است. امیدواریم فردا و با ادامه پیش بینی موج بارشی و مدیریت صحیح و به موقع بتوانیم بدون خسارت و مشکلی از این سامانه عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • راه ارتباطی ١٠ روستا بر اثر بارش شدید باران در جنوب کرمان قطع شد
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • تخلیه سه روستای جنوب کرمان!
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد
  • تونل‌های انتقال آب چهارمحال و بختیاری را به کویر تبدیل می‌کنند
  • هشدار قرمز هواشناسی کرمان درباره سیلاب