Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@20:55:45 GMT

آیا وضعیت کرونایی کویر لوت هم قرمز است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۳۹۸

آیا وضعیت کرونایی کویر لوت هم قرمز است؟

مبنای رنگ بندی، روند مبتلایان در هر «شهرستان» است. شهرستان‌های زاهدان و کرمان به دلیل روند افزایشی بستری در شهر زاهدان و کرمان قرمز هستند؛ لذا کل این دو شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، چرا کویر لوت قرمز است؟ مگر در آنجا انسان زندگی می‌کند؟ پاسخ ساده است: مبنای رنگ بندی، روند مبتلایان در هر «شهرستان» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان‌های زاهدان (استان سیستان و بلوچستان) و کرمان (استان کرمان) به دلیل روند افزایشی بستری در شهر زاهدان و کرمان قرمز هستند؛ لذا کل این دو شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

 اینکه چرا به جای شهرستان، هر شهر یا روستا جداگانه رنگ‌آمیزی نمی‌شود دلایل مفصلی دارد از جمله پیچیده شدن موضوع برای مردم و مسوولان محلی، تعداد کم ساکنان یک روستا یا شهر کم جمعیت که عملا تحلیل روند را در آن غیر ممکن می‌کند، و رفت و آمد بالای اهالی یک روستا یا شهر با مناطق همجوار در همان شهرستان.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا استان سیستان و بلوچستان شهر زاهدان ویروس کرونا کویر لوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زهک گفت: ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و طرح هر روستا یک کارگاه تولیدی از برنامه‌هایی خواهد بود که امسال در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

حسن دهمرده امروز سه شنبه در دیدار نوروزی با دهیاران و مدیران شهرستان زهک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه راهبرد دولت در سال جدید را تبیین نمودند و اولویت اول دولت در سال جدید نیز مساله تولید خواهد بود و در این خصوص همه ظرفیت ها را بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: سمینار فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان زهک را با حضور سیستانیان مقیم تهران، مشهد، زاهدان به زودی برگزار خواهد شد و دهیاران نیز مکلف شدند در قالب طرح هر روستا یک واحد تولیدی متناسب با ظرفیت های روستای خودشان با نگاه به مشاغل کم آب، واحدهای تولیدی را راه اندازی کنند.

فرماندار زهک تصریح کرد: مشوق هایی از قبیل واگذاری زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت و تکمیل زنجیره نیز از برنامه های دولت برای ایجاد جهش تولید در سالجاری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستا‌های شهرستان زهک
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • روستای اصفهک طبس روستایی با قدمت 400 سال در دل کویر
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب