Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@09:29:26 GMT

نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۴۶۰

نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی

امروز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ماه کالا‌های آیزوریسایکل، پروپان، حلال ۴۰۲ و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، در رینگ داخلی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد. به گزارش پول نیوز، امروز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ماه کالا‌های آیزوریسایکل، پروپان، حلال ۴۰۲ و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، ته مانده برج تقطیر (اتمسفریک) عمده پالایش نفت کرمانشاه، زغال سنگ شرکت زغال سنگ پروده طبس، سی او و نفتای سبک پالایش نفت آبادان، میعانات گازی (S-۵۰۰) پالایش گاز خانگیران و نرمال هگزان پالایش نفت شازند در رینگ داخلی و آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، گاز مایع مجتمع گاز پارس جنوبی و نفتای کامل پالایش نفت لاوان در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیروز نیز کالا‌های پنتان پلاس پتروشیمی بوشهر و حلال ۴۰۲ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز در رینگ داخلی و ته مانده برج تقطیر (اتمسفریک) پالایش نفت کرمانشاه در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.

طی معاملات روز گذشته ۶۴۶۰ تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۵۳۳ میلیارد ۳۱۶ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد دادوستد قرار گرفت.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار بورس انرژی بازار سرمایه شاخص بورس عرضه سهام بورس انرژی ایران پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش قدس آنلاین، یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها