Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:24:41 GMT

آزمون دوره ای ۵۰ باسکول سنگین در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۵۲۵

آزمون دوره ای ۵۰ باسکول سنگین در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۵۰ باسکول سنگین مورد آزمون دوره ای قرار گرفت.

بهمن رحمتی افزود: در راستای تکالیف قانونی سازمان ملی استاندارد و در جهت بررسی صحت کار باسکول ها، در سال ۹۹ تعداد ۵۰ باسکول در مرکز استان و شهرستان های تابعه، مورد آزمون دوره ای قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این اداره کل در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی خود، باید هر وسیله سنجش ازجمله باسکول‌ها را حداقل یک بار در سال مورد ارزیابی صحت عملکرد قرار دهد که این مهم توسط کارشناسان استاندارد و یا آزمایشگاه های سیار اوزان تأیید صلاحیت شده انجام می‌گیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نصب برچسب گواهی کالیبراسیون یا تاییدیه استاندارد بر روی باسکول ها الزامی است و استاندارد وسایل سنجش و انواع ترازوها مشمول مقررات استاندارد اجباری است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندارد باسكول كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز اجرای طرح نوروز ۱۴۰۳ تا نهم فروردین ماه، یک میلیون و ۱۱ هزار و ۴۷ وسیله نقلیه در ورودی و خروجی‌های این استان تردد کردند.

«حمیدرضا پیمانجو» در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی این مدت از طرح نوروزی، ۵۳۱ هزار و ۱۳۰ وسیله نقلیه وارد این استان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش در ورود داشته است.

وی اظهار کرد: همچنین از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۳، ۴۷۹ هزار و ۹۱۷ وسیله نقلیه از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۷۶ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۳۳ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار و ۳۲ تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

پیمانجو بیان کرد: محور یاسوج به اصفهان با متوسط ۱۳ هزار و ۷۷۸ تردد دومین و محور یاسوج به بابامیدان با متوسط ۱۳ هزار و ۲۰۰ تردد سومین محور پرتردد استان بوده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد