Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:47:48 GMT

اخبار مهم امروز گروه اقتصادی خبرگزاری برنا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۵۴۵

اخبار مهم امروز گروه اقتصادی خبرگزاری برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا، اخبار مهم گروه اقتصادی خبرگزاری برنا به این شرح است:

قیمت سکه و طلا امروز 22 فروردین 

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امامی در بازار آزاد تهران امروز (یکشنبه 22 فروردین) به قیمت 10 میلیون و 440 تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

///

مدیر کل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران خبر داد:  توزیع ٢٤٠ هزار تُن کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان 

مدیر کل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع ٢٤٠ هزار تن برنج، شکر و روغن برای تنظیم بازار ایّام ماه مبارک رمضان خبر داد.

///

قیمت دلار و یورو امروز 22 فروردین 

قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران امروز 24.192 تومان اعلام شد.

///

افت 6 هزار واحدی شاخص کل بورس 

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل بورس با بیش از 6 هزار واحد افت به عدد یک میلیون و 234 هزار واحدی رسید. شاخص کل فرابورس نیز با بیش از 57 واحد کاهش به رقم 17 هزار و 794 واحد رسید.

///

کارت اعتباری سهام عدالت را چگونه دریافت کنیم ؟ + جزییات 

کارت اعتباری سهام عدالت که توسط رییس جمهور اعلام شد توسط دو بانک ارایه می شود که در ادامه مراحل دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را توضیح داده ایم.

///

رئیس سازمان صمت استان تهران خبر داد:  آغاز طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان 

رئیس سازمان صمت استان تهران از آغاز طرح نظارت ویژه ضیافت ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه خبر داد و گفت: اولویت این طرح علاوه بر کالاهای پر مصرف ، بر کالاهای تنظیم بازاری مانند برنج ،شکر، و روغن نباتی وگوشت منجمد نیز می‌باشد.

///

ارزش سهام عدالت امروز 22 فروردین 1400 

در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش سهام عدالت با افت بیش از 98 هزارتومانی همراه بود.همچنین ارزش هر واحد از دارا‌یکم با افت 0.15 درصدی همراه بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه اقتصادی ماه مبارک رمضان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند

استاندار تهران با اشاره به اینکه مالیات، رشد حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی را رقم می‌زند، گفت: شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا فخاری در نشست با مدیران مالیاتی استان تهران با اشاره به اهمیت جایگاه مالیات در جامعه، آن را یکی از ارکان اجرای عدالت مالی در کشور دانست و اظهار کرد: در گذشته از مالیات به عنوان یک عنصر نامطلوب یاد می‌شد، در حالی که مالیات حامی اجرای عدالت اقتصادی در جامعه است.

وی افزود: مالیات یکی از عوامل تولید عدالت در اقتصاد عام است و کمک می‌کند سطوح عدالت در درآمد هزینه‌ها بین اقشار مختلف جامعه تراز شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مالیات رشد حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی را رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: باید برای تبیین جایگاه واقعی مالیات در جامعه و تغییر ذهنیت‌ها در این حوزه تلاش مضاعف صورت بگیرد، چرا که اگر شخصی ببیند از مالیاتی که پرداخت می‌کند در حوزه‌های اجتماعی، درمانی و فرهنگی استفاده می‌شود و مسیر مالیاتی و هزینه کردها شفاف است، به پرداخت مالیات ترغیب می‌شود.

فخاری در ادامه بر ضرورت تشکیل فضای حکمرانی مالی به منظور پیشرفت اقتصادی کشور، تاکید کرد.

وی تبیین آثار پرداخت نشدن مالیات در جامعه و ضرورت سهیم شدن مردم در مشارکت‌های اجتماعی را بسیار مهم دانست و گفت: بخشی از مشارکت‌ها در راستای شفاف سازی ایجاد و به سیستم مالی کشور کمک می‌کند.

منبع: فارس

کد خبر 746925

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • بورس به مدار برگشت؟
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد