Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:47:21 GMT

دزدی کفش علیه قهرمانی سریعترین مرد ایران!(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۷۰۴

دزدی کفش علیه قهرمانی سریعترین مرد ایران!(عکس)

حسن تفتیان در روزی که کفش هایش به سرقت رفت، در استان زادگاه خود مقابل رقیب عراقی شکست تلخی را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سریعترین مرد ایران که رویای رسیدن به رکورد زیر 10 ثانیه را هم در سر می پروراند، یکی از شرکت کنندگان در رقابت دوی صد متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی بود؛ مسابقاتی که به میزبانی ورزشگاه شیک و مدرن امام رضا مشهد در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون شک این انتظار وجود داشت، تفتیان به عنوان یکی از المپین های ایرانی و سریعترین مرد تاریخ ورزش ایران، بتواند در این مسابقه بین المللی که در ایران و اتفاقا در استان محل تولدش برگزار می شد، عنوان قهرمانی را کسب کند. 

 

 


اما برخلاف انتظار حسن تفتیان به عنوان نفر دوم از خط پایان مسابقه دوی صد متر عبور کرد تا روز تلخی را در مشهد سپری کند. در رقابت دوی 100 متر نیز مقام اول به حسین علی الخفاجی از عراق رسید و مقام دوم را حسن تفتیان از خراسان رضوی با رکورد10.47 به نام خود ثبت کرد و مقام سوم را هم محمد حسین ابارقی از کرمان با رکورد 10.59 کسب کرد.


تفتیان اما بعد از این نتیجه نسبتا دور از انتظار در فاصله کمتر از 4 ماه تا المپیک توکیو، از یک اتفاق عجیب و بدشانسی خود قبل از مسابقه امروز پرده برداشت: «اتفاق خیلی خیلی بدی رخ داد، حس می‌کنم کفش هایم را دزدیدند و همین موضوع سبب شد نتوانم این رقابت را خوب تمام کنم. کفش‌هایم را با خودم آورده بودم و در کیفم بود، اما در  ورزشگاه ناگهان متوجه شدم کفش‌هایم نیست.»

 


سریعترین مرد ایران که لقب یوزپلنگ ایرانی را هم یدک می کشد، درباره تاثیر این بدشانسی روی عملکرد خود می گوید: « صد درصد کار ما دونده‌ها وابسته به کفش‌هایمان است و این اتفاق بد باعث شد که نتوانم در فینال به مقام بهتری دست یابم. کفش‌هایی که برای مسابقه پوشیدم برایم بزرگ بود و حتی در استارت هم تعادلم را از دست دادم.»

دو و میدانی حسن تفتیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی حسن تفتیان سریعترین مرد حسن تفتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و نساجی در حالی با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید که با وجود استقبال کم هواداران اصفهانی از این مسابقه، در طول مسابقه شاهد شعارهای زیادی از سوی آنها بودیم.

نوک پیکان این شعارها علاوه بر اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم خودی، طبق ادعای کمیته انضباطی مقامات رسمی و غیررسمی بازی برگزاری مسابقه را نیز هدف گرفته و به همین دلیل حکمی به این شرح علیه باشگاه سپاهان به دلیل رفتار هوادارانش صادر شده است:« باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

این حکم در حالی علیه باشگاه سپاهان صادر شده که طی هفته‌های اخیر همواره بازی‌های این تیم در ورزشگاه نقش جهان با حواشی مشابهی همراه بوده و کمیته انضباطی نیز برخلاف رویه گذشته که اقدام به محروم کردن تماشاگران می‌کرد، در روش جدید در نظر گرفتن جریمه مالی برای باشگاه را در پیش گرفته است.

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی