Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز امروز (یکشنبه) از اولین حضور «عبدالله دوم» پادشاه اردن، به همراه شاهزاده «حمزه بن حسین» برادر ناتنی‌اش، پس از کودتای نافرجام اخیر در اردن در انظار عمومی خبر داد.

بنابر اعلام این خبرگزاری این دو برادر ناتنی امروز یکشنبه در جشن ۱۰۰ سالگی استقلال اردن در کنار یکدیگر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های دولتی اردن افراد خانوداه سلطنتی این کشور را در حالی نشان داد که تاج گل بر مقبره سربازان گمنام و یادبود‌ها می‌گذاشتند.

هفته گذشته نیرو‌های امنیتی اردن اعلام کردند چند فرد نزدیک به پادشاه اردن را به دلایل امنیتی و تلاش برای کودتا بازداشت کردند.

منابع خبری از دست داشتن عربستان و موساد در این کودتای نافرجام در اردن خبر دادند و پس از آن «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان، در رأس هیأتی وارد این کشور شد تا خواستار آزادی فوری «باسم عوض الله» رئیس سابق دیوان پادشاهی، شود.

به‌تازگی عبدالله دوم در پیامی خطاب به مردم خود در ارتباط با تحولات اخیر این کشور و اقدامات شاهزاده حمزه بن‌حسن اطمینان داد که فتنه خاموش شده است و اردن در امنیت و ثبات قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالله دوم پادشاه اردن کودتای نافرجام تحولات اردن کودتا در اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • سیلاب هیرمند به گودزره انحراف پیدا کرد / تکرار بدعهدی‌ طالبان و وعده‌های نافرجام مسئولین