Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران‌، سمنان، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، لرستان، همدان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهیم داشت، گفت: در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان ، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال اصفهان، قم و مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و  احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد: روز دوشنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، فارس، اصفهان، گلستان، همدان ، مرکزی، قم، لرستان، بوشهر، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شمال اردبیل و ارتفاعات البرز بارش پراکنده گاهی رعد وبرق همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

ضیائیان یادآور شد: در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال شرق کشور،  بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات البرز، شمال غرب و غرب کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

او توضیح داد: روز پنج شنبه بارندگی در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت . روز جمعه به تدریج سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای هوای تهران به ۲۷ درجه و کمترین آن به ۱۸ درجه می رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان از امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان کرمان خواهیم بود که عمده فعالیت این سامانه روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی این استان خواهد بود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آب گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

در این اطلاعیه منطقه اثر سامانه بارشی نیمه شمالی، غرب، مرکز و ارتفاعات جنوب استان شامل شهرستان‌های کرمان، انار، بافت، بردسیر، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار و ماهان عنوان شده است.

بارش رگباری باران، احتمال آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، وزش تندباد لحظه‌ای، احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و احتمال اصابت صاعقه از مخاطرات این سامانه بارشی پیش‌بینی شده است.

اداره کل هواشناسی استان کرمان خواستار پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها شده است.

کد خبر 6086054

دیگر خبرها

  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق