Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا اکبرپور شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ماشین سازی و آلومینیوم اراک افزود: با توجه به اینکه این بازی اولین بازی من در کنار ماشین سازی بود ولی می توانستیم بهتر از این بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سبزقباهای تبریز با اشاره به اینکه براساس آنالیزی که از تیم مهمان داشتیم بازیکنان در طول بازی عملکرد خوبی داشتند ولی متاسفانه از نقطه ای که قبلا گوشزد کرده بودم و از روی سهل انگاری گل دریافت کردیم و سه امتیاز بازی را با تک امتیاز عوض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرپور عنوان کرد: از بازیکنان تیم ماشین سازی راضی هستم چرا که با سه جلسه تمرین نمی توانستیم بیش از این انتظاری از بازیکنان داشت.

وی اظهار کرد: در مقابل آلومینیوم اراک از لحاظ بدنی کم آوردیم ولی از لحاظ روحی و روانی که کار کرده بودیم خوب ظاهر شدیم.

اکبرپور با بیان اینکه انتظار بیشتری از بازیکنان باتجربه دارم، ادامه داد: معتقد هستم این مشکل به دلیل افت بدنی بازیکنان به وجود آمده است.

سرمربی تیم ماشین سازی از بازیکنان قدیمی تیم انتقاد کرد و گفت: انتظاری که از بازیکنان با تجربه تیم می رفت این بود که دقایق پایانی بازی را با کنترل کردن بازی و گرفتن خطا در اختیار می گرفتند و فرصت خلق موقعیت به تیم رقیب را نمی دادند که متاسفانه در دقایق پایانی بازی این اتفاق روی داد و بازی برده را با تساوی عوض کردیم.

تیم ماشین سازی امروز با تساوی یک بر یک مقابل تیم آلومینیوم اراک و کسب یک امتیاز همچنان با ۱۰ امتیاز در قعر جدول جای گرفت و تیم آلومینیوم اراک به طور موقت با ۲۸ امتیاز به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور آلومینیوم اراک ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک که در دقیقه 87 مسابقه روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به دلیل ضربه‌ی آرنج توسط فریبرز گرامی، مدافع ذوب دچار شکستگی و خون‌ریزی شدید از ناحیه بینی شد، عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه آلومینیوم با انتشار تصاویر مصدومیت سلیمانی قبل و بعد از عمل جراحی عنوان کرده: «این اتفاق در حالی برای مدافع آلومینیوم رخ داد که داور مسابقه خطایی در این صحنه تشخیص نداد؛ آن هم شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و از سوی دیگر، فریبرز گرامی در صورت  دریافت اخطار در این صحنه، دو کارته و اخراج می‌شد.»

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده: «باشگاه آلومینیوم اراک مثل دیدار هفته گذشته که مقابل استقلال متضرر شدند، هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتند و قضاوت را برعهده کارشناسان محترم داوری می‌گذارند.»

با این شرایط مشخص نیست ابوالفضل سلیمانی که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شده، بتواند در بازی روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سرخ پوشان قرار بگیرد یا نه.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)