Web Analytics Made Easy - Statcounter



مس رفسنجان با پیروزی مقابل سایپا موقتا به رده چهارم جدول رده‌بندی رسید.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان و سایپا امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود رفسنجانی‌ها به پایان رسید. در این دیدار محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۴۵ تک گل شاگردان محمد ربیعی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل با پاس قائم اسلامی‌خواه و ضربه زیبای سلیمانی از زاویه بسته وارد دروازه سایپا شد.

با این نتیجه مس رفسنجان با ۲۸ امتیاز بالاتر از آلومینیوم اراک در رده چهارم قرار گرفت و سایپا هم با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت. البته رده چهارم مس رفسنجان موقتی است و این احتمال وجود دارد که با انجام تمام بازی‌ها و در شرایط برابر تا رده دهم سقوط کند.

***

زور منصوریان و اکبرپور به هم نرسید/ آلومینیوم باز هم امتیاز از دست داد

در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷:۰۰ برابر هم قرار گرفتند که شاگردان علیرضا اکبرپور در ماشین‌سازی در نخستین تجربه این مربی روی نیمکت تیم تبریزی توانستند با تساوی یک بر یک برابر مهمان خود، یک امتیاز از شاگردان منصوریان بگیرند.

تک گل ماشین‌سازی این دیدار را سعید حسین‌پور در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه آلومینیوم کرد. جامئ پاکدل نیز در دقیقه ۸۴ برای آلومینیوم گلزنی کرد.

ماشین‌سازی با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و همچنان در رده شانزدهم باقی ماند. آلومینیوم اراک نیز با ۲۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا