Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:29:58 GMT

پرویزی: فقط در ساوه با سپاهان بازی می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۱۹۶

سرپرست تیم سپاهان گفته است اگر استادیوم شهید چمران ساوه استانداردهای لازم کنفدراسیون فوتبال آسیا را نداشته باشد این تیم برای بازی با تیم خوشه طلایی راهی این شهر نخواهد شد. 

به گزارش "ورزش سه"، حسین پرویزی – مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در پاسخ به مصاحبه رضا فتاحی این طور به خبرنگار ما گفته است: بر اساس قرعه کشی سازمان لیگ تیم سپاهان باید برای بازی با تیم خوشه طلایی به ساوه بیاید و ما حاضر نیستیم در شهری غیر از ساوه پذیرای تیم سپاهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت اطلاع باید بگویم ما در سه ماه اخیر در ساوه بازی نکردیم تا چمن استادیوم شهید چمران ساوه که تازه کاشت شده است شرایط مساعدی پیدا کند که آقای فریبرز محمود زاده بعد از بازید از چمن استادیوم اعلام کرد که این چمن یکی از بهترین هاست. رختکن استادیوم فصل گذشته بازسازی شده و از سویی ما فصل گذشته بازی ها را زیر نور برگزار می کردیم. صحبت از استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا است. به خوبی می دانیم خیلی از استادیوم تیم های لیگ برتری هم نمی توانند استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را پاس کنند. همین چند وقت پیش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا از استادیوم آزادی برای برگزاری دیدار برگشت نهایی لیگ قهرمانان آسیا ایراد گرفت. 

 

 

 

 

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ادامه داد: ما باید بیش از این ها مراقب گفتار خود باشیم. جان و سلامت بازیکنان خوشه طلایی و هم چنین بازیکنان تیم هایی که برای بازی به تیم ساوه می آیند برای ما ارزشمند است و رعایت پروتکل ها زیر نظر سازمان لیگ انجام می شود. به گونه ای صحبت شده است که خون بازیکنان سپاهان رنگین تر از بازیکنان خوشه طلایی است و آنها در صورت بازی در استادیوم شهید چمران ساوه مصدوم خواهند شد. سوال من اینجاست آیا سلامت بازیکنان خوشه طلایی برای ما مهم نیست؟ ما در استادیومی به میدان می رویم که بازیکنان ما مصدوم شوند؟ بله درست است؛ امکانات استادیوم شهید چمران ساوه همانند امکانات استادیوم نقش جهان اصفهان نیست چرا که ما با وجود نزدیکی به پایتخت از بودجه دولتی کلانی بهره نمی بریم و اقداماتی که در استادیوم شهید چمران ساوه انجام شد مدت ها طول کشید و موجب شد ما هم در این فصل و هم در فصل گذشته بازی های زیادی را در خارج از خانه برگزار کنیم. نه سرپرست تیم سپاهان و نه هیچ سرپرستی حق ندارد برای سازمان لیگ تعیین و تکلیف کند. سازمان لیگ به ما مجوز داده که می توانیم میزبان تیم های دسته اولی باشیم و حتما بر  همین اساس می توانیم برگزار کننده دیدار جام حذفی در برابر سپاهان هم باشیم و با سپاهان تنها در ساوه بازی کنیم. در فوتبال حرفه ای هم اینطور است. خیلی از تیم های شاخص و لیگ برتری در استادیوم های کوچک تیم های دسته اولی و دسته دومی و حتی دسته سومی به میدان می روند و اصلا بحث این حرف و حدیث ها نیست. چمن استادیوم ما شرایط بسیار مساعدی دارد و هتلی که در شهر صنعتی کاوه بزرگ ترین شهر صنعتی ایران قرار دارد می تواند میزبان خوبی برای تیم های میهمان باشد. ساوه چندی پیش توسط شن سا میزبان بازی های بزرگ و بین المللی فوتسال آسیا بود و هیچ مشکلی برای پذیرایی از تیم سپاهان ندارد. سوال من این است در هفته های سپری شده از لیگ برتر آیا بازیکنان سپاهان مصدوم نشده اند؟ آیا این به خاطر بازی در استادیوم شهید چمران ساوه بوده است؟ جان بازیکنان ما هم برای ما ارزشمند است و از زمان پیدایش کرونا سعی کردیم پروتکل ها را در اردوی تیم رعایت کنیم و تست ها در تیم ما برقرار است و طبیعتا شهر ساوه هم همانند همه شهرهای ایران که سپاهان برای بازی به آنجا رفته است و مردم در تلاش برای رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی هستند و طرح  این حرف ها تنها خاطر مردم شهر را مکدر می کنند. ما هم دوست داشتیم استادیومی شبیه استادیوم سپاهان از بودجه دولتی بهره می بردیم اما امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفته حداقلی است و در حد بضاعت همه تیم های دسته اولی و طبق استانداردهای سازمان لیگ امکانات را مهیا کرده ایم.

جام حذفی دسته یک خوشه طلایی ساوه فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی دسته یک خوشه طلایی ساوه فولادمبارکه سپاهان استادیوم شهید چمران ساوه کنفدراسیون فوتبال آسیا سازمان لیگ خوشه طلایی تیم سپاهان برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که این بازی از اهمیت زیادی برای این تیم برخوردار است. این دیدار تقابل جذاب بین خط دفاعی مستحکم تراکتور و خط حمله پرقدرت سپاهان خواهد بود.

در همین خصوص عارف آقاسی، مدافع تیم تراکتور که این فصل زوج دفاعی قرمزهای تبریزی را با شجاع خلیل‌زاده تشکیل داده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون شروع تمرینات تراکتور گفت: این هفته با بازگشت آقای خمس تمرینات را شروع کردیم و خیلی خوشحالم که دوباره هم‌تیمی‌های خودم را دیدم. جا دارد از همین‌جا سال نو را هم به همه هموطنان و هواداران تراکتور تبریک بگویم و آرزوی سالی خوب برای همه مردم ایران دارم.

وی افزود: تمرینات ما مثل همیشه با نظم خاصی برگزار می‌شود و آقای خمس هم روی این نظم تاکید زیادی دارند. ما هم طبق وظیفه کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او در مورد قدرت تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و ما هم کاملا بر توان تهاجمی این تیم واقف هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تدابیر کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. در این بازی مثل تمام بازی‌ها تمام تلاشمان را خواهیم کرد که وظایف دفاعی و هجومی را انجام بدهیم و باتوجه به حضور هواداران انگیزه بسیار زیادی هم داریم.

آقاسی با اشاره به نتایج ضعیف تراکتور مقابل مدعیان اظهار داشت: به نظرم نباید لیگ برتر و عملکرد تیم‌ها را این‌طور سنجید، ما هنوز دو بازی مهم دیگر با استقلال و سپاهان داریم و سایر مسابقات هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ما متمرکز هستیم که در 9 بازی باقی‌مانده برنده شویم و مطمئن باشید اگر این بازی‌ها را ببریم دیگر نتایج قبلی به چشم نخواهند آمد.

مدافع تراکتور ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم‌هایی که توانستند در بازی‌های پایانی فصل تمرکز بیشتری داشته باشند و آماده‌تر وارد زمین شوند، در نهایت به موفقیت رسیدند و ما هم‌قسم شدیم تا در بازی‌های باقی‌مانده نتایج لازم را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند. این تنها هدفی است که داریم.

این بازیکن باتجربه در مورد حضور هواداران در بازی سپاهان عنوان کرد: هواداران تراکتور نیاز به دعوت ما ندارند و همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند اما من به عنوان عضو کوچک این خانواده چند میلیونی، از تمام هواداران عزیز تراکتور درخواست دارم تا در این بازی انرژی خودشان را برای لحظه ورود تیم‌ها به زمین و 90 دقیقه مسابقه نگه دارند و مثل همیشه ما را تشویق کنند. حمایت آنها انرژی ما را چند برابر می‌کند و روی حریف هم تاثیر دارد و مطمئنا با حضور پرشور آنها می‌توانیم هر حریفی را شکست بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه آسیایی بازیکنان را راضی خواهد کرد؟ گفت: ما به عنوان فوتبالیست وظیفه داریم در تمام مسابقات برنده شویم و به هیچ وجه اینطور نیست که اگر سهمیه بگیریم یا در جایگاه خاصی قرار داشته باشیم دیگر راضی شویم و برای کسب رتبه بهتر تلاش نکنیم. بازیکنان ما تجربه بالایی دارند و تا روز پایانی تلاش خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند و شک نکنید ما در هر 9 بازی برای برد وارد زمین خواهیم شد.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ