Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته‌ای که فولاد خوزستان در لیگ برتر مسابقه‌ای نداشت و دو بازی بیشتر از این تیم دارد، به تیم استقلال نزدیک شد.

دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه) با دو دیدار دیگر پیگیری شد. هفته‌ای را که پرسپولیس با برتری مقابل نساجی مازندران آغاز کرده بود، چهار تیم دیگر آن را ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار امروز ماشین‌سازی که با تغییر کادر فنی‌اش و حضور علیرضا اکبرپور روی نیمکتش امیدوار به ماندن در لیگ برتر است، می‌توانست مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد، اما تیم میهمان در واپسین لحظات کار را به تساوی کشاند. با این حال ماشین‌سازی توانست با تک امتیاز این بازی در هفته بیستم امتیازاتش را دو رقمی کند و به عدد 10 برساند.

با این حال، شگفتی جدول در رفسنجان رقم خورد. جایی که مس رفسنجان توانست با برتری مقابل سایپا 28 امتیازی شود و در غیاب فولاد که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و دو بازی کمتر از مس انجام داده، به رتبه چهارم جدول برسد. مس با دو بازی بیشتر نسبت به فولاد و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، اکنون با شش امتیاز کمتر از آبی‌پوشان پشت سر این تیم ایستاده است.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است:

پرسپولیس 2 - نساجی صفر
ماشین‌سازی یک - آلومینیوم یک
مس رفسنجان یک - سایپا صفر

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته بیستم به شرح زیر است:

دوشنبه - 23 فروردین
پیکان - گل‌گهر
سپاهان - نفت مسجدسلیمان

پنجشنبه - 26 فروردین
پدیده - ذوب‌آهن

برنامه برگزاری دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان - استقلال و فولاد - تراکتور که به تعویق افتاده، متعاقباً اعلام خواهد شد.

در زیر جدول رده‌بندی لیگ برتر را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

هت تریک مهرداد محمدی مقابل تیم رامین رضاییان+ فیلم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هفته بیستم ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود

محمد رضا مهدوی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم‌ها در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم تیم‌های میانه جدول دارند خوب نتیجه می‌گیرند، اما متاسفانه تیم‌های خوبی مثل سپاهان و تراکتور آن طور باید و شاید نمی‌توانند از حقانیت خودشان دفاع کنند. البته استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی می‌توانند برنده مسابقه باشند و الحق انصاف حقشان هست که صدر جدول را این ۲ تیم داشته باشند.

مهدوی درباره ارزیابی اش از بازی پرسپولیس و ملوان بیان کرد: مهدی تارتار واقعا یک تیم یکدست، یک شکل و تهاجمی و تدافعی خیلی خوبی را برای این بازی تدارک دیده بود. به نظرم ملوانی‌ها برای ۳ امتیاز بازی به ورزشگاه آزادی آمدند، اما شکست خوردند. البته این باخت چیزی از شایستگی این تیم شمالی کم نمی‌کند. تیم پرسپولیس سخت است که هم جلویش حمله، ضد حمله و هم توپ را در میانه جدول نگه داشت. سرخپوشان تاکنیک بالایی در انتقال توپ دارندو  با وجود اینکه دروازه بان ملی پوشش مصدوم است، اما گلر ذخیره شان خوب کار می‌کنند. در مجموع پرسپولیس را نباید دستکم گرفت.

کارشناس فوتبال درباره بازی استقلال و آلومینیوم اراک گفت: تیم استقلال هم خوب بازی کرد مخصوصا چند دقیقه اول سیستم تهاجمی خود را نشان داد و خودش را به تیم حریف القا کرد. با وجود اینکه چند بازیکن اصلی استقلال  مصدوم هستند و با شرایط خاصی که این تیم  دارد نتایج خوبی گرفته است. فکر می‌کنم تا لحظه آخر لیگ همانطور که استقلال و پرسپولیس رقیب هم هستند در کورس قهرمانی هم شدیدا با هم رقابت داشته باشند.

او درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی هستند که نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود و جواد نکونام همیشه از اوضاع گلایه‌مند است، گفت: حق هم دارند. یکسری اتفاقات در استقلال به گوشمان می‌رسد و در انظار عمومی مدیرعامل و سرمربی تیم با هم درگیر هستند. کجای دنیا چنین مسائلی برای قهرمانی اتفاق نمی‌افتد. زمانی که یک تیم می‌خواهد  قهرمان شود، تما م عوامل و پتانسیل‌ها آماده می‌شوند تا آن تیم قهرمان شود. به نظرم جواد نکونام کار بزرگی در تیم استقلال کرده است و امیدوارم که مدیران هم دست به دست هم بدهند و این مربی را کمک کنند.

مهدوی درباره اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیکی با هم دارند و کدامیک شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، گفت: من فکر می‌کنم اختلاف یک امتیازی خیلی مشکل است که تیم استقلال خودش را در صدرجدول حفظ کند، چون پرسپولیس بازی هایش یک مقدار آسانتر است. البته استقلال یک تیم کامل دفاعی و هجومی است که برنامه زیادی را در بازی‌های متفاوت دارد. من فکر می‌کنم این کورس قهرمانی تا یکی مانده به آخرین هفته لیگ برتر ادامه دارد و به خاطر همین پیش بینی اش سخت است.

کارشناس فوتبال درباره اینکه عملکرد تیم سپاهان را چطور می‌بیند، گفت: برایم جای سوال است. سپاهانی که من با این تیم قهرمان شدم و در این چند سال گذشته فوتبال زیبایی را ارائه داده ، به این روز افتاده است. سپاهانی که با این همه باخت و مساوی هنوز هم بالای جدول است برای من جای تعجب دارد چه اتفاقی برای این تیم افتاده است که در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفته است. من در مصاحبه قبلی گفتم داشتن مدیر قوی مثل ساکت و مجموعه افراد  قوی که آن سال در تیم سپاهان بودند و قهرمانی به دست آوردند خیلی مثمر ثمر است. به نظرم سپاهانی‌ها  دچار یکسری دگرگونی‌ها و معضلات شدند و آنها از گردونه قهرمانی خارج شدند. شاید سپاهانی‌ها اکنون به کسب سهمیه فکر کنند، اما تیمی که نتواند از تیم‌های پایین جدول امتیاز بگیرد شرایط سختی دارد.

مهدوی درباره اینکه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال را چطور دیده است، گفت: در مجموع برخی از تیم‌ها را خیلی خوب دیدم. مسعود شجاعی در اولین سال سرمربیگری اش در تیم هوادار دارد خوب نتیجه می‌گیرد و این تیم را دگرگون کرده و روش خاصی دارد. من مسعود را از بچگی می‌شناسم و فکر می‌کنم سال‌های آینده از مسعود شجاعی بیشتر خواهیم شنید. همانطور که از  سرمربیگری سعید دقیقی ۲ سال است که می‌شنویم و واقعا دگرگونی در تیم قزوین به وجود آورده است و به این ۲ مربی جوان تبریک می‌گویم. این‌ها افتخار کشور هستند و امیدوارم مربیانی که دوزار از فوتبال بلد نیستند زودتر از گردونه مسابقات خارج شوند و مسعود شجاعی‌ها و سعید دقیقی‌ها وارد فوتبال شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های مختلف فوتبال
  • اولویت رده‌بندی نهایی تیم‌ها در لیگ برتر
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • نکونام استقلال را تعطیل کرد