Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:52:23 GMT

جنجالی دیگر از رونالدو؛ این بار پرتاب پیراهن!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۲۲۲

جنجالی دیگر از رونالدو؛ این بار پرتاب پیراهن!

مهاجم پرتغالی بعد از ناکامی در گلزنی پیراهن خود را به نشانه اعتراض به زمین زد.

به گزارش ایسنا، هفته سی ام رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی ها یوونتوس تیم سوم جدول رده بندی در خانه به دیدار جنوا رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید تا همچنان با یک امتیاز کمتر از میلان در رده سوم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو با وجود پیروزی یوونتوس برابر جنوا خوشحال به نظر نمی رسید و پس از سوت پایان بازی پیراهن خود را به زمین انداخت.

ستاره پرتغالی در پیروزی "بانوی پیر "مقابل جنوا موفق به گلزنی نشد. او در نیمه اول می توانست گلزنی کند که ضربه او به دیرک خورد و آلوارو موراتا روی ضربه برگشتی دروازه حریف را باز  کرد.

رونالدو پس از سوت پایان بازی با انداختن پیراهن خود زمین بازی را ترک کرد تا ناراحتی خودش را نشان دهد. این در حالی بود که یوونتوس ۳ امتیاز بازی را به دست آورد.

یکی از توپ جمع کن ها نیز بلافاصله این پیراهن را برداشت.

رونالدو در  بازی اخیر پرتغال برابر صربستان نیز که در گلزنی ناکام بود بازوبند خود را زمین انداخت که در نهایت این بازوبند صرف امور خیریه شد.

پیرلو پس از سوت پایان  گفت: طبیعی است که او می خواست یک گل بزند ، مخصوصاً وقتی بازی پیچیده بود ، زیرا او یک قهرمان است و همیشه می خواهد اثر خود را بگذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد

کریستیانو رونالدو به خاطر اخراجش در دیدار برابر الهلال محروم و جریمه شد.

به گزارش مشرق، سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رای نهایی‌اش را درباره کریستیانو رونالدو اعلام کرد. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.

هنوز باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو واکنشی به این رای نداشته‌اند. البته پیش از این باشگاه النصر اعلام کرد که کریستیانو رونالدو مرتکب کار اشتباهی نشده است.

رونالدو در دیدار برابر الهلال با علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال درگیر و از بازی اخراج شد. الهلال در آن بازی توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت قهرمان سوپرجام شد.

دیگر خبرها

  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • گلزنی محمد قربانی با پیراهن اورنبورگ مقابل دینامو مسکو / فیلم
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!