Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ️محمد شنبدی عصر روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا ماهشهر، وضعیت این شهرستان را از نظر شیوع کرونا اضطراری بیان کرد و افزود: با وجود هشدارها و با وجود اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان، تعداد مبتلایان روز به روز در حال افزایش است. امیدوارم مردم با رعایت پروتکل‌ها وضعیت این شهرستان را بحرانی تر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۱۶۰ نفر از شهروندان در سه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، نفت و امام موسی کاظم(ع) بستری هستند و متاسفانه در ۴۰ روز گذشته، ۳۲ نفر از شهروندان را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.

️وی با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا جنگ بسیار سختی در پیش داریم گفت: از همه متولیان و شهروندان خواهش می‌کنم دست به دست یکدیگر دهند تا بتوانیم با مدیریت، این وضع اضطراری را پشت سر گذاشته و به سوی واکسیناسیون قدم برداریم.

سرپرست فرمانداری ماهشهر و رییس ستاد مقابله با کرونا این شهرستان نیز در این نشست از اعمال محدودیت‌های ویژه ۱۰ روزه در این شهرستان از روز یکشنبه خبر داد.

فریدون بندری افزود:با توجه به آمارهای بسیار نگران کننده‌ای که در پیک چهارم شاهد هستیم، محدودیت‌های خاص ۱۰ روزه در بندر ماهشهر به طور جدی اجرایی می‌شود و همه دستگاه های مرتبط باید بر نحوه اعمال محدودیت ها به طور دقیق نظارت کنند.

وی ادامه داد: ادارات دولتی باید مراجعه کنندگان خود را به طور دقیق پایش کنند و اگر در اداره‌ای ازدحام به وجود آمد، مدیران آن اداره برای کمک و اعمال بهتر نظارت‌های بهداشتی با شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری هماهنگ باشند.

بندری در خصوص اعمال محدودیت برای صنوف شهرستان نیز گفت: علاوه بر محدودیت‌های کلی که در گروه‌های شغلی ۴،۳،۲ اعمال می شود، در گروه ۱ نیز باید نظارت دقیق انجام شود و اداره صمت و اتاق اصناف این شهرستان ، باید تیم‌های نظارتی خود را افزایش دهند. 

رییس ستاد مقابله با کرونا ماهشهر با انتقاد از وضعیت در داروخانه های این شهرستان بیان کرد: بیماران مبتلا به کرونا برای خرید دارو به داروخانه‌های سطح شهرستان مراجعه می‌کنند که این موضوع سبب ازدحام در داروخانه‌های مرکز شهر می‌شود. 

وی ادامه داد: این موضوع سبب شده که شیوه نامه‌های بهداشتی به درستی در داروخانه‌ها اجرا نشود، لذا انتظار می‌رود مسوولان شبکه بهداشت و درمان این معضل را مدیریت کنند. 

بندری در خصوص تجمع در پارک‌های شهرستان ماهشهر نیز گفت:پارک‌های بندر ماهشهر به ویژه شب‌ها همچنان شلوغ است که شهرداران باید برای کنترل این موضوع تدبیری اتخاذ کنند. 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: یکی از مهمترین مراکزی که بستر ایجاد فراهم آمدن دورهمی خانوادگی را دارد، پارک است. اینکه در شرایط اضطراری و اعمال محدودیت های ۱۰ روزه، پارک های سطح شهرستان مملو از جمعیت باشد، وجهه خوبی ندارد و شهرداران نباید در این خصوص منفعلانه عمل کنند.

۱۶ شهرستان خوزستان از جمله ماهشهر در جنوب این استان ، در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بندر ماهشهر خوزستان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بندر ماهشهر خوزستان ویروس کرونا بندر ماهشهر خوزستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور اعمال محدودیت ها بندر ماهشهر داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای گذشته مراسم برترین‌های لیگ برگزار می‌شود و در آن به بهترین بازیکن فصل، برترین دروازه‌بان، آقای گل، مرد اخلاق و... جوایزی اهدا می‌شد که این مراسم در سالهای بعد از کرونا تعطیل شد.

حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه داشت از برگزاری مجدد این مراسم با فرمت جدید خبر داد.

مهدی تاج گفت: مراسم برترین‌ها بعد از کرونا تعطیل شد درحالی که این وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌ها را انتخاب کند. انشاالله امسال این کار انجام شود و جشن برترین‌ها قرار است مدل AFC برگزار شود. دیگر سی، چهل نفر انتخاب نمی شوند بلکه مثل ای‌اف‌سی یک تعداد خیلی مختصر و مفید انتخاب می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ بسکتبال امید ایران
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • اعمال محدودیت‌های شدید آبی در کاتالونیا
  • راز مدیران پتروشیمی بندر امام فاش شد / منابع آگاه از ریخت و پاش‌های زیاد خبر می‌دهند