Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بخش عمده ای از صحبت های خود در نشست خبری پس از تساوی برابر ماشین سازی را به قشر داوری و محدودیت های این قشر اختصاص داد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از تساوی یک بر یک مقابل ماشین سازی حرف هایش را در نشست خبری آغاز کرد و گفت: همه چیز با استاندارد و خوب بود ولی با توجه به اینکه بارندگی قبل از بازی داشتیم، کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بچه ها گفتم که سخت ترین بازی لیگ برای ما امروز است. هم اینکه ماشین سازی در جدول شرایط خوبی ندارد  و این می تواند خیلی خطرناک باشد. هم اینکه ممکن است دغدغه خاطری برای بازی کردن نداشته باشند.

او در ادامه با اشاره به حضور اکبرپور اضافه کرد: از زمانی که اکبرپور یکی از بهترین قوتبالیست های ماشین سازی و استقلال آمده تیم بسیار خوبی را آماده کرده بود، تیم بسیار خوبی آماده شده است. از صمیم قلب او را دوست داریم؛ نه تنها من که تمام همبازیانش. امیدوارم اگر این این تیم بماند که خیلی خوب است ولی اگر اتفاقی برایش افتاد بهترین سرمربی ممکن را انتخاب کرده اند. تیم ماشین سازی امروز خیلی خوب بازی کرد و ما در جریان بازی عقب افتادیم و مجبور شدیم به بازی برگردیم. بچه ها هم به خاطر موقعیت ماشین سازی در جدول باید احساس می کردند که بازی آسانی نیست. از دید کادر فنی این سخت ترین بازی فصل بود. حالا خوبی این مسابقه این بود که به بازی برگشتیم ولی پس از سه کلین شیت پیاپی نتوانستیم این کار را ادامه دهیم.

از منصوریان پرسیده شد چرا آلومینیوم نتوانست از موقعیت های خود به طور کامل بهره ببرد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: ما در بازی با فولاد هفت موقعیت صد در صد را خراب کردیم و فقط یک موقعیت 50 درصدی داشتیم. در این نیمه هم می توانستیم به گل برسیم. ماشین سازی آرامش داشت و دغدغه ای بابت حضور در مقابل تیم ها ندارد و دلیل دوم هم اینکه ما در بیرون خانه به دنبال بیشتر کردن امتیازات هستیم. البته ماشین هم خیلی زحمت کشید.

 انگار گوش شنوایی وجود ندارد

منصوریان در بخش پایانی صحبت هایش به مسائل داوری اشاره کرد و تاکید کرد: من بارها این مسائل را عنوان کرده ام. انگار گوش شنوایی وجود ندارد. در دو دوره ریاست فدراسیون فوتبال خواهش هایی داشتم که انگار گوش شنوایی وجود ندارد. اولین چیزی که لازم داریم اینکه مبحث داوری ما امنیت شغلی داشته باشد. نمی شود من مربی عدد درشت بگیرم. قبل هم این موضوعات را گفته ام ولی خیلی راحت از آن می گذرند. شاید چون یک مربی خارجی می گفت این را خبر اصلی می کردند. چون ما غریب پرست هم هستیم. نمی شود تیم داوری هم توهین در فضای مجازی و فضای واقعی بشوند؛ مبالغ قرارداد نداشته باشند؛ اکثر آنها دو شغله باشند و انتظار داشته باشیم. امروز آقای مرجان زاده و تیمش در کلاس بالایی قضاوت کردند ولی هر وقت آقای داور چهارم می آمد یک چیزی به آقای مرجان زاده بگوید خیلی بد بود؛ یک هدست ندارند. چطور است که ما باید برای سرمربی از دست رفته 200 میلیارد هزینه کنیم. الان هم پنهان می شوند وهمه گردن هم می اندازند. از آن 200 میلیارد 5 تا 7 میلیارد را بگذارید و با داورها قرارداد ببندید. آقا داوران که نمی توانند دو شغله باشند. فحش و توهین بشنود و بازی ای یک تا میلیون بگیرد؟! تمام این داورها دوبرابرش را هزینه می کنند و شخصیت خانوادگی، حقوقی و حقیقی دارند. از آنها بپرسیددغدغه یک داور نباید هدست باشد. واقعا خنده دار است. تمام فوتبال ما شده جزئیان و به کلیات اصلا اهمیتی نمی دهیم. می گذاریم اتفاقاتی بیفتد و ما تلنگر بخورد. نوع فوتبال ما مثل کبک هایی است که سرشان را داخل برف کرده اند و پاها هواست. آقا با داوری ما چقدر مگر عددش می شود. 20 تا 25 داریم. نگذاریم داوران دو شغله باشند. داوران ما یک هدست ندارند و باید صد متر استارت بزند که بفهمد مربیان چه گفته اند. به نظر من بزرگترین توهین فوتبال را به داوران می شود. به نظرم اگر برایتان مقدور نیست از باشگاه ها پول بگیرد. 16 تیم لیگ برتری داریم. هر باشگاه 500 میلیون برای مبحث داوری هزینه کند. برای باشگاه ها این پول چیزی نیست. 500 را خرج لوازم جانبی کنید. هشت میلیارد را برای حقوق دارد. ما که VAR نداریم. این مورد آخر توهین به داوران است. به داوران بی احترامی نکنیم. داوری ما کیفیت بالایی دارد. امروز به ضرر ما پنالتی گرفت ولی صد در صد درست بود و داوری بسیار خوبی کرد. سه بار قبلا این حرف ها را در تراکتور زدم. دوبار در ذوب آه گفتم و حالا ششمین یا هفتمین بار است که در بنیان دیزل این حرف را می زنم. اصلا داوران دانه درشت ما کجا هستند. هشت نه نفر هستند که اصلا نیستند. این ها را بیاورید و با جوان ها میکس کنید و امکانات بگذارید تا حداقل دو شغله نباشند و درآمد ببرند./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ماشین سازی دو شغله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سوت سرنوشت
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد