Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:18:20 GMT

مدیریت بی نظیر رهبر انقلاب عامل اقتدار نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۳۱۱

مدیریت بی نظیر رهبر انقلاب عامل اقتدار نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز واهمه دارند به خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج با مدیریت بی نظیر رهبر انقلاب به وجود آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع شرکت کننندگان سومین دوره دانش آموختگی درجه داری مرکز آموزش حضرت ولیعصر(عج) ناجا تبریز، اظهار داشت: اگر امروز دشمنان نظام از ایران عزیز می ترسند به خاطر اقتداری است که نیروهای مسلح و بسیج ما ایجاد کرده و به واسطه مدیریت بی نظیر و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز در دل مردم جای دارند و محبوب دل های آن ها هستند، افزود: یکی از این ها سپهبد شهید صیاد شیرازی است که در دل مردم قرار گرفته است فردی که اخلاص، تدین و علاقه‌مندی به اهل بیت علیه السلام از خصائص بارز این شهید بزرگوار است.

وی ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از تمامی شما عزیزان دارد چراکه شما در ایران عزیز ما با وجود شغل‌های متعدد لباس عزت و شرف را انتخاب کردید، لذا توصیه می‌کنم در این مدت ،مخصوصاً در دوران آموزشی سعی کنید اعتقادات دینی خود را ارتقا دهید، و برادران عزیز در عقیدتی سیاسی باید سعی کنید برنامه های متنوع، جذاب، نو و ابتکاری برای پیشرفت اعتقادات دینی این عزیزان را به کار بگیرید .

امام جمعه تبریز با بیان این که رمز موفقیت شما در تقویت ایمان شماست، خاطرنشان کرد: برادران عزیز باید سعی کنید در طول دوران خدمت مخصوصاً در دوران آموزش ایمان خود را قوی کنید، برای انجام فرایض دینی تلاش کنید چرا که هر قدر ایمان شما تقویت شود موفقیت بیشتری به دست خواهید آورد.

آل هاشم اضافه کرد: به آموزش هایی که در دوره ها به شما ارائه می شود باید دقت بیشتری کنید چرا که می خواهید ۳۰ سال در رسته‌های مختلف به این کشور خدمت کنید، اولا اینکه باید نظم و انضباط که از اصول کاری شماست را رعایت کرده و در این زمینه الگو باشید، همچنین باید آمادگی جسمانی خود را تقویت کنید که ورزش یکی از این راهکارها است.

 

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: آل هاشم نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

به گزارش جام جم آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیام تبریکی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولان، مدیران و کارکنان مومن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر ماموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

سرلشکر سلامی در این پیام تبریک بیان کرد: دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هدایت های، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش