Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوان که از کتک کاری های همسرش به تنگنا رسیده بود دست به قتل شوهرش زد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 10:30 صبح 23 مرداد سال 90 بود که مردی در تماس با ماموران پلیس ورامین پرده از یک قتل و پیدا شدن جسد مرد 36 ساله ای در زیر علوفه های یک دامداری در ورامین خبر داد.

پیدا شدن جسد کارگر دامداری زیر کاه

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند و در گام نخست با جسد مرد 36 ساله ای که روی گردنش آثار خفگی با طناب داشت روبرو شدند و در همان تحقیقات ابتدایی مرد جوان خواهرش را که در دامداری حضور داشت به عنوان قاتل شوهرش معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در گام بعدی پی بردند که زهره 32 ساله و شوهرش از چندی قبل با هم اختلاف داشتند و زن جوان بدنبال جدایی از همسرش بوده که دست به قتل همسرش زده است.

همسرکشی در دامداری

زهره 32 ساله در اعترافاتش گفت: من و همسرم هر 2 کارگر این دامداری هستیم و یک دختر 8 ساله دارم و همسرم بخاطر اعتیادش ما را همیشه به باد کتک می گیرد و بارها من و دخترم را تا یک قدمی مرگ به باد کتک گرفته بود.

وی افزود: از رفتارها و کتک های همسرم خسته شده بودم و حتی بعد از هر کتک کاری به پزشکی قانونی مراجعه می کردم تا اینکه از یک وکیل برای درخواست طلاق کمک خواستم که او ادعا کرد چون همسرت تو را طلاق نمی دهد به نتیجه نمی رسم و خواست تا به زندگی ام ادامه دهم اما من دیگر خسته شده بودم و می خواستم از همسرم جدا شوم تا به آرامش برسم.

زن شوهرکش ادامه داد: وقتی همسرم فهمید می خواهم از او طلاق بگیرم تهمت زد که من با صاحب دامداری رابطه دارم و اختلافاتمان ادامه داشت تا اینکه چند شب قبل همسرم به دختر 8 ساله ام پول داد که برای او سیگار بخرد، وقتی دختر به خانه بازگشت شوهرم پیگیر بقیه پول سیگارش شد که دخترم عنوان کرد که سیگار گران شده و مرد مغازه دار بقیه پول را به من نداد که همین باعث شد تا شوهرم با سیم و کابل به جان دخترم بیفتد و او را تا حد مرگ کتک زد.

زهره گفت: برای نجات جان دخترم به کمکش رفتم که همسرم با چکمه ضربه ای به سرم زد و بیهوش روی زمین افتادم و بعد از اینکه به هوش آمدم به پزشکی قانونی رفتم و از شوهرم شکایت کردم در این مدت به دنبال طلاق و شکایتم بودم که بتوانم از همسرم جدا شوم و برای کتک هایش طول درمان بگیرم.

قتل از مرد افیونی از سوی زن جوان

زهره در خصوص صحنه قتل گفت: اختلافات ما ادامه داشت و شب قبل از جنایت دوباره با همسرم درگیر شدم و صبح وقتی از خواب بیدار شدم تصمیم به قتل گرفتم.

وی افزود: برای همسرم قهوه درست کردم و داخل قهوه را قرص های خواب آور زیادی ریختم که همسرم بعد از خوردن قهوه نیمه بیهوش روی زمین افتاد و من با طناب که در آنجا بود او را خفه کردم و جسدش را در بین پتو گذاشته و زیر علوفه های دامداری پنهان کردم .

این زن ادامه داد: بعد از قتل عذاب وجدان گرفتم و به برادر و مادرم زنگ زدم و از کشتن شوهرم خبر دادم که برادرم به سرعت خودش را به دامداری رساند و وقتی با جسد شوهرش زیر کاه ها روبرو شد ماجرا را به پلیس خبر داد و مادرم نیز خواست فرار نکنم و خودم را تسلیم پلیس کنم.

حکم اعدام برای زن همسرکش

بدین ترتیب زهره پس از دستگیری و تکمیل پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری منتقل شد و شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران زهره را به قصاص – اعدام – محکوم کردند و حکم اعدام در شعبه 14 دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

زهره در این سالها 2 بار تا پای چوبه دار رفت که موفق شد با التماس و درخواست از اولیا دم مهلت بگیرد.

زن جوان در یک قدمی چوبه دار قرار داشت تا اینکه چندی قبل اولیای دم با حضور در شعبه 2 اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران پیش روی دادیار حمیدرضا کیاستی نیا از بخشش زهره در قتل شوهرش خبر دادند.

اولیای دم پس از 10 که زهره در زندان بود اعلام کردند عروس شان را بخاطر رضای خدا و دخترش بخشیدند.

بنا بر این گزارش، با بخشیده شدن زهره ، این زن به زودی آزاد خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل جسد همسرکشی قتل اعدام زندان اخبار حوادث اعدامی زندگی بازگشت ساعت ورامین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران آمریکایی کرونا بازیگر سینما و تلویزیون مرد تجاوز جنسی آزار شیطانی تجاوز خودکشی ویدئو زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)