Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصولا مردمان حوزه اسکاندیناوی بسیار خونسرد و صبور هستند و سخت می توان آن ها را عصبانی کرد؛ اما وقتی عصبانی شوند، عواقب سختی در انتظارتان خواهد بود! اوله گونار سولسشر در نیمه اول بازی امروز چنین حسی داشت. تیم او در نیمه اول فقط یک شوت زد ولی در نیمه دوم توپ را ۱۱ بار به سمت دروازه حریف شلیک کرد.

بازی تاتنهام - منچستریونایتد مطابق انتظار زیبا، پر برخورد و تماشایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد که با به خاطر داشتن شکست تحقیر آمیز در دیدار رفت پا به این مسابقه گذاشته بود، بازی را خوب شروع نکرد؛ به نظر می رسید خستگی بازی پنجشنبه شب مقابل گرانادا هنوز در بدن بازیکنان تیم وجود دارد. اما پس از این که گل ادینسون کاوانی به دلیل آنچه خطای مک تومینای روی سون هیونگ مین تشخیص داده شد مورد قبول واقع نشد، اوله گونار سولسشر و شاگردانش بازی را با جدیت ادامه دادند؛ به همین جهت دقایق پایانی نیمه اول پر برخورد بود. در این شرایط گل سون هیونگ مین، تاتنهام را در موضع برتر قرار داد.

با شروع نیمه دوم اما همه چیز دگرگون شد؛ این بار منچستریونایتد بود که مالک توپ و میدان بود و برای گلزنی تلاش می کرد. در یکی از همین صحنه ها، فرد توانست دروازه اسپرز را باز کند تا تیم مهمان به بازی برگردد. با ورود میسون گرینوود به زمین و ارسال دقیق او برای کاوانی، ضربه سر شیرجه ای این مهاجم اروگوئه ای کامبک شیاطین سرخ را تکمیل کرد. گل گرینوود در وقت های اضافه نیز حکم تیر خلاص را داشت و منچستریونایتد را به هر سه امتیاز بازی حساس امروز رساند تا یونایتد را به منچسترسیتی صدرنشین نزدیک کند و از تاتنهام فرصت کاهش اختلاف با رده چهارم را سلب کند. 

اطلاعات بازی تاتنهام و منچستریونایتد روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ / ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: ۲۰:۰۰ به وقت تهران ورزشگاه: تاتنهام هاتسپر تورنمنت: هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس داور: کریس کاوانا گلزنان: سون هیونگ مین (۴۰) برای تاتنهام / فرد (۵۷) و ادینسون کاوانی (۷۹) برای منچستریونایتد ترکیب تیم های تاتنهام و منچستریونایتد

تاتنهام: لوریس، اوریه، رودون، دایر، رگیلون، هویبرگ، اندومبله، لو سلسو، مورا، سون، کین

نیمکت: هارت، آلدرویرلد، تانگانگا، وینکس، سیسوکو، آلی، لاملا، بیل، وینیسیوس

منچستریونایتد: هندرسون، لیندلوف، مگوایر، پوگبا، کاوانی، رشفورد، فرد، فرناندز، شاو، ون بیساکا، مک تومینای

نیمکت: دخیا، تلس، توانزبه، ویلیامز، دیالو، ماتا، ماتیچ، فن ده بیک، گرینوود

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با رحمان رضایی: مدافع خوب برای دروازه بانش جان می دهد، من هم جانم را برای حجازی می دهم! ادامه مشکلات سرخپوشان در هند؛ AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس! روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ چرا کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را زمین انداخت؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ببینید | خلاصه بازی کاونتری ۳ (۲) - منچستریونایتد ۳ (۴)
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • پیش نمایش باشگاه منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس / فیلم
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی