Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:37:47 GMT

گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی از حادثه نطنز

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۳۸۰

گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی از حادثه نطنز

 خبرگزاری مهر: کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به نقل از منابع اطلاعاتی غربی اعلام کرد که موساد (سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی) در حادثه امروز تأسیسات نطنز دست داشته است.

بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، «این حمله خساراتی به همراه داشته است».

همچنین صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص حادثه صبح امروز در سایت نطنز گفت: اقدام (بامداد امروز) علیه مرکز غنی سازی نطنز نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت‌های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشمگیر صنعت هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام همچنین نشان دهنده ناکامی مخالفان مذاکرات ایران برای رفع تحریم‌های ظالمانه است. جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه بر ضرورت بر خورد جامعه بین‌المللی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این تروریسم هسته‌ای تاکید می‌کند.

صالحی در ادامه تاکید کرد: ایران همچنین حق خود را برای اقدام علیه عاملان و آمران و مباشران محفوظ می‌داند. جمهوری اسلامی ایران همچنین برای ناکام گذاشتن چنین تحرکات مذبوحانه‌ای، با جدیت گسترش صنعت هسته‌ای و تلاش برای رفع تحریم‌های ظالمانه را پیگیری می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تلویزیون رژیم صهیونیستی حادثه نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران

سباستین لکورنو در مصاحبه‌ای با روزنامه فرانسوی لوپاریزین Le Parisien مدعی شد که حضور فرانسه در منطقه به کنترل تشدید تنش کمک کرده است.

وی ضمن حمایت از اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه ادعا کرد: ایران تاکنون از طریق عوامل خود غیرمستقیم عمل کرده است، اما شنبه گذشته اقدام به حمله مستقیم به اسرائیل کرد.

وزیر دفاع فرانسه در ادامه لفاظی‌های خود با تحلیل احتمال گسترش درگیری در خاورمیانه ادعا کرد در پشت جنگ اسرائیل علیه غزه، سایه تهران با دستور کار بی ثباتی منطقه نهفته است و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای اروپا هم باشد.

فرانسه از حامیان رژیم صهیونیستی و سیاست نسل کشی آن فرانسه اخیرا اعلام کرد در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران