Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی گفت: بالای ۷۰ درصد از روستاهای استان به حد نصاب در نام نویسی انتخابات شورای اسلامی رسیده‌اند که احتمال دارد باقی روستاها نیز در لحظات پایانی به حدنصاب برسند.

جعفر راستی در گفت‌وگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان، گفت: تقریبا چهار روز از آغاز روند نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و عشایر می‌گذرد که امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه، این پروسه به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: استعلام از نام نویسان این انتخابات فردا از سوی مراجع چهارگانه شامل اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال و قوه قضاییه آغاز می‌شود و این نهادها ۱۰ روز فرصت دارند تا جواب استعلام را گزارش دهند. پس از این امر نیز نتایج به هیئت اجرایی بخش فرستاده می‌شود و این هیئت نیز هفت روز برای بررسی نتایج وقت دارد.

وی ادامه داد: نتایج بررسی هیئت اجرایی بخش نیز به شهرستان ابلاغ خواهد شد.

راستی متذکر شد: از مردم عزیز و شریف روستاها و عشایر استان خواهشمندیم تا در لحظات پایانی افراد باقیمانده نام نویسی را تکمیل کنند و از ملت ایران و به خصوص مردم آذربایجان شرقی درخواست داریم تا در انتخابات پیش رو حضور پررنگ و پرشور داشته باشند و به یاوه گویی‌های دشمن غلبه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی