Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، متئو تولر سفیر امریکا در بغداد به دیدار قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق رفت.

در این دیدار دو طرف درباره اوضاع امنیتی سیاسی منطقه و جهان گفتگو کردند.

همچنین دو طرف با تأکید بر لزوم تقویت همکاری‌ها و تداوم روابط میان بغداد و واشنگتن پیرامون مشکلات اردوگاه الهول و یافتن راهکارهای واقعی و کاربردی برای آن‌ها رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاعرجی گفت که خاورمیانه نیازمند چینش مجدد تکه‌های پازل خود است و تلاش عراق همواره بر این موضوع استوار بوده و هست که حلقه اتصال و ارتباط همگان باشد تا امنیت و ثبات به منطقه بازگردد.

تولر نیز با اشاره به مثبت بودن نتایج گفتگوهای راهبردی بغداد و واشنگتن یادآور شد که کشورش برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه می‌کوشد و امریکا به خوبی می‌داند که روابط طبیعی عراق و ایران به نفع همه است.

وی افزود که دور جدید مذاکرات در وین پایه‌های اعتماد میان تهران و واشنگتن را بنا می‌کند.

کد خبر 594427 برچسب‌ها ایران و آمریکا هسته‌ای - مذاکرات وین- اتریش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا هسته ای مذاکرات وین اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن اعلام کرد که تحریم‌های احتمالی آمریکا بر گردان «نتساح یهودا» ممکن است به تیپ «گولانی» نیز کشیده شود.

به گزارش مشرق، مایکل اورون، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم درخصوص احتمال تحریم گردان «نتساح یهودا» وابسته به ارتش صهیونیستی تصریح کرد که ممکن است این تحریم شامل تیپ‌های دیگر نیز بشود.

‌وی همچنین گفت این موضوع از این گردان آغاز شده و ممکن است تیپ «گولانی» و تیپ «چتربازان» را نیز شامل شود و این امر برای ارتش رژیم صهیونیستی به‌مثابه «سقوط» است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟
  • روایت «سی ان ان» از سردرگمی واشنگتن در معادلات جدید میان ایران و اسرائیل