Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@13:25:09 GMT

ابراهیمی در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۴۹۱

ابراهیمی در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر+ تصویر

هافبک ایرانی الأهلی در تیم منتخب فصل 2020_2021 لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

نشریه استاد الدوحه قطر با اتمام فصل 2020_2021 لیگ ستارگان قطر به معرفی تیم منتخب سال پرداخت.

امید ابراهیمی هافبک ایرانی الأهلی که در این فصل به عنوان کاپیتان تیمش نقشی کلیدی در میانه زمین داشت و الأهلی را رهبری می کرد در تیم منتخب فصل لیگ قطر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ فارس

بیشتر بخوانید:

سردار آزمون بهترین بازیکن زنیت مقابل سوچی شد+ تصویر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ابراهیمی در سومین نشست ستاد اسکان نوروزی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: از اولویت‌های مهم مسافران، سفر به استان اصفهان است و این مهم، نیازمند تدارک تجهیزات برای ایجاد فضای مناسب و همچنین ارتقای هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی است که از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می‌نمائیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از ۲۶ اسفند سال گذشته فعالیت ستادهای اسکان آغاز شد و عمدتاً تا ۱۲ فروردین ادامه خواهدیافت و در روز گذشته میزبان، قریب به ۴۷ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه هر میهمان می‌تواند مبلغ حضور دیگر مسافران و یا مانع حضور دیگران باشد و این مهم بستگی به مدل میزبانی ما دارد، ابراز داشت: سال گذشته مجموعاً میزبان ۳۵۰ هزار مسافر بودیم اما تا این لحظه بیش از ۳۶۶ هزار نفر در فضاهای اسکان نظیر مراکز رفاهی، مدارس، اردوگاه‌ها و.. ساماندهی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: رسالت ذاتی آموزش و پرورش اسکان نیست اما خود را مکلف می‌دانیم که در امور اجتماعی تسهیل گر باشیم لذا ستادهای اسکان در تمامی مناطق ۴۱ گانه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

ابراهیمی بیان داشت: عدم ورود آموزش و پرورش به مسائل مختلف اجتماعی، تبعات جبران ناپذیری دارد و از آنجایی که تمامی دستگاه‌ها هدف غایی یکسانی دارند لذا تلاش برای ارتقای کیفیت ارائه شده به جامعه مخاطبین بسیار با اهمیت است

وی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مختلف از ستادهای اسکان انجام می‌شود و موارد بهداشتی، امنیتی، اجتماعی و.. مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی به فعالیت بپردازند.

گفتنی است در پایان این نشست، مهدی ارجمند معاون دادستانی استان اصفهان از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان واقع در اداره تعاون و رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان بازدید و از زحمات فعالان این حوزه تقدیر نمود.

کد خبر 6064203

دیگر خبرها

  • مسوولان استان قیام دهم فروردین یزد را در سطح ملی مطرح کنند
  • مسئولان استان قیام دهم فروردین یزد را در سطح ملی مطرح کنند
  • آشنایی با جشنواره قرآنی آرمان با محوریت آیات ابراهیمی + فیلم
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • افتخارآفرینی ملی‌پوش جوان ایرانی؛ بازی کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در المپیک
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان