Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:08:45 GMT

بازی بسیار سنگین و سختی مقابل سایپا داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۵۰۶

بازی بسیار سنگین و سختی مقابل سایپا داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی یکشنبه شب بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: به ابراهیم صادقی و همکارانش و تیم سایپا خسته نباشید می گویم. بازی بسیار سخت و سنگین بود می‌دانستیم سایپا انتحاری بازی می‌کند و با چه انرژی امروز بازی کردند.

وی افزود: تیم ما هم سعی کرد بر بازی حاکم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم بر روی یکدیگر پرس زیادی داشتند پرس‌های سنگینی در نیمه‌های زمین یا مرکز زمین انجام دادند و این باعث شد که میزان توپ‌های از دست رفته دو تیم زیاد باشد.

وی ادامه داد: در برخی اوقات در نیمه اول توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و موقعیت ایجاد کردیم سایپا هم موقعیت داشت اما در اواخر نیمه اول به گل رسیدیم.

ربیعی گفت: در نیمه دوم به طور خودخواسته سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به بحث سرعت و انتقال بازی برویم. دو سه موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که ۲-۳ توپمان در پاس آخر از بین رفت. می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.

سرمربی مس رفسنجان یادآور شد: بازی بسیار پرانرژی و پر از جنگندگی و دوندگی از سوی هر دو تیم بود که خوشحالم سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

ربیعی در مورد تیم سایپا گفت: به عنوان کسی که پنج سال در باشگاه سایپا در سمت‌های مختلف حضور داشتم این نحوه بازی تیم سایپا را خوب و بسیار قوی دیدم. به مدیران می‌گویم سایپا قطعاً در لیگ باقی خواهد ماند و چه بسا رتبه بسیار خوب بدست آورد، چرا که معلوم است ابراهیم صادقی بسیار درست عمل کرده و در ساختارسازی و برنامه‌ریزی‌های تیم درست عمل کرده است.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: سیستم دفاعی تیم‌مان در نیمه دوم خیلی دچار مشکل شد که به دلیل چرخش بازی و فشار بازی نفرات میانی و مهاجمان سایپا بود. هدفم از این حرف این است که بگویم ابراهیم صادقی سرمایه بسیار گران‌بهایی برای باشگاه سایپا است. مطمئن هستم باشگاه سایپا کار بسیار درستی انجام می‌دهد به خاطر ثبات و صبوری که روی ایشان دارد و برنامه‌هایی که از ایشان سراغ دارم و افکار و آرمانی که می‌دانم برای مجموعه سایپا صادقی دارد.

وی افزود: آینده خوبی را برای سایپا متصورم. او دو دهه به عنوان بازیکن و دو سال به عنوان مربی در این باشگاه کار کرده است و برایش از صمیم قلب آرزوی توفیق و موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد گل سه امتیازی تیمش گفت: محمدرضا سلیمانی هم در بازی با تراکتور و هم در این بازی کاملاً در اختیار تیم بود و در چارچوب وظایفی که برایش تعیین کرده بودیم حرکت کرد گل خوبی هم زد.

ربیعی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم روند رو به رشد ایشان را با همدیگر ادامه بدهیم. ما مهاجمان خوب دیگری مثل محمد قاضی را داریم. مهاجم با تجربه‌ای مثل مهدی آوخ را داریم و امیدوارم هر سه این افراد بتوانند مثمرثمر و ثمربخش باشند.

وی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: داور خیلی خوب با مسلط سوت زد. بازی بسیار سنگین بود، هر دو نیمکت روی برخی تصمیمات اعتراض‌هایی داشتند اما به نظرم داور خوب و با درایت و با تدبیر بازی را هدایت کرد و هیچ صحنه مشکل‌داری در این بازی نبود. به ایشان خسته نباشید می‌گویم ما در چند بازی از ناحیه داوری متضرر شده بودیم ولی واقعاً امروز داور خیلی مسلط به صحنه‌ها بود، وظیفه دارم از داور تعریف کنم.

ربیعی با اشاره به مربیان سایپا نیز گفت: صادقی، رحمتی و برجلو و در حقیقت تیم فنی سایپا مربیان بسیار خوبی هستند. رگه‌های فنی خیلی خوبی در تیم سایپا دیدم. از مردم کشورم می‌خواهم در این پیک چهارم کرونا پروتکل‌ها را رعایت کنند. ۲-۳ نفر اعضای تیم ما هم با این بیماری و ویروس مبارزه می‌کنند برای آنها آروز می‌کنم هرچه سریع‌تر سلامت خود را بدست بیاورند. مردم برای سلامتی نادردست‌نشان دعا کنند تا هر چه سریع‌تر حضورش را کنار زمین فوتبال شاهد باشیم.

کد خبر 5186875

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ربیعی فوتبال تيم مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان انتخابات 1400 وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا اردبیل ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی بازی بسیار تیم سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکتیک تیمش در دربی اصفهان را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: پیروزی سپاهان را به این تیم تبریک و به مجموعه سپاهان خسته نباشید می‌گویم. همچنین به بچه‌های خودمان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم، به دلیل ارائه بازی پرتلاش و نسبتاً درستی که انجام دادیم. هدف ما این بود که در اصلی‌ترین محور بازی از بخش‌های تهاجمی تیم سپاهان جلوگیری کنیم و فکر می‌کنم نسبت به اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه نقش جهان با سپاهان بازی کرده بودند، سعی کردیم در بدنه بازی کمتر موقعیت بدهیم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم