Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست سایپا مقابل مس رفسنجان شمارش معکوس برای برکناری ابراهیم صادقی را آغاز کرد.

در پی شکست سایپا مقابل مس رفسنجان، کیانوش رحمتی دستیار ابراهیم صادقی که به جای او در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرده بود، با اشاره به سه بازی بعدی سایپا مقابل ماشین سازی و پیکان و شهر خودرو ادعا کرد می توانند ۷ تا ۹ امتیاز از این سه بازی بگیرند و غیرمستقیم سه هفته از سایپا برای کادرفنی فعلی مهلت خواست!

به گزارش طرفداری، قبل از بازی سایپا و مس رفسنجان شایعه ای پیرامون امکان قطع همکاری سایپا و ابراهیم صادقی به گوش می رسید و گفته می شد اگر سایپا در این بازی شکست بخورد، احتمال دارد صادقی برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بلافاصله پس از این شکست، دستیار صادقی مدعی شد آنها در سه بازی بعدی امتیازهای لازم را می گیرند و حتی تک رقمی می شوند اما گویا مدیرعامل سایپا بعد از این شکست جلسه آنلاینی با اعضای هیات مدیره داشت و حالا شایعه شده قرار است مذاکره با گزینه ها آغاز شود.

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با رحمان رضایی: مدافع خوب برای دروازه بانش جان می دهد، من هم جانم را برای حجازی می دهم! ادامه مشکلات سرخپوشان در هند؛ AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس! روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ چرا کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را زمین انداخت؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری