Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس باباخانی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان فارس، گفت: تاکنون ۴۴۴ نفر زن و ۶۰۶۶ نفر مرد داوطلب انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا شده اند که از این تعداد ۲۱۶۵ نفر به صورت غیر حضوری و ۴۳۴۵ نفر به صورت حضوری ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس این گزارش از میان این تعداد ۴۶۷۰ نفر بدون سابقه و ۱۸۴۰ نفر دارای سابقه حضور در شورا هستند.

باباخانی اظهار کرد: سطح تحصیلات ثبت نام شدگان به ترتیب از مقطع ابتدایی ۳۰۵۲ نفر، راهنمایی ۵۱۹ نفر، متوسطه ۴۳۸ نفر، دیپلم ۱۰۵۴ نفر، فوق دیپلم ۲۸۴ نفر، لیسانس ۹۷۲ نفر، فوق لیسانس ۱۵۳ نفر، دکتری ۷ نفر و ۳۱ نفر دارای تحصیلات حوزوی اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: بر اساس تفکیک سنی ثبت نام شدگان، گروه سنی زیر ۳۰ سال ۴۶۶ نفر، ۳۰ تا ۳۵ سال ۱۰۸۰ نفر، ۳۶ تا ۴۰ سال ۱۲۳۳ نفر، ۴۱ تا ۴۵ سال ۱۱۱۴ نفر، ۴۶ تا ۵۰ سال ۹۱۶ نفر، ۵۱ تا ۵۵ سال ۷۲۵ نفر، ۵۶ تا ۶۰ سال ۴۲۸ نفر، ۶۱ تا ۶۵ سال ۳۰۹ نفر، ۶۶ تا ۷۰ سال ۱۵۳ نفر، ۷۱ تا ۷۵ سال ۵۸ نفر و ۲۸ نفر ۷۵ سال به بالا بوده اند.

او بیان کرد: از این تعداد ۵۹۰۴ نفر بدون سابقه ایثارگری و ۶۰۶ نفر ایثار گر بوده اند.

باباخانی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شیراز نیز ۳۸۴ نفر متقاضی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۹ نفر زن و ۳۵۵ نفر مرد بوده اند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراهای روستا کمیته اطلاع رسانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان در پنج حوزه دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی، مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته اول اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مجید طالبی، نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه اظهار کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار و ۸۲۴ نفر داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲ هزار و ۴۵۶ نفر و آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار ۷۳۷ نفر برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه با بیان اینکه در حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۶:۳۰ و ۱۳:۱۵ باز خواهد شد اظهار داشت: درب‌های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت ۶:۰۰ روزهای آزمون باز بوده و امکان حضور داوطلبان فراهم شده است.

طالبی مطرح کرد: برنامه‌ای جهت آشنایی با دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی ویژه خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه و جمعه برقرار است، همچنین تور صنعتی گشت برای آشنایی بیشتر با فضای دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود که از در شمالی دانشگاه (به سمت شاهین‌شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و با نیروهای حفاظت فیزیکی جهت برقراری نظم و برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف‌دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از جمله پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن، همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

اتوبوس‌های واحد مسیر میدان جمهوری (دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت ۶:۱۵ روزهای آزمون، آماده سرویس‌دهی هستند.

کد خبر 746947

دیگر خبرها

  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲