Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@05:04:08 GMT

جنایت صورت زخمی مقابل پاتوق گربه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۶۱۶

پسر شیشه‌ای که در پاتوق معتادان دست به جنایت زده بود، وقتی در طرح جمع‌آوری معتادان بازداشت شد، به قتل اعتراف کرد.

به گزارش ایران، 6 اسفند سال گذشته وقوع یک درگیری در خیابان 17 شهریور به پلیس اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر مأموران پلیس و امدادگران اورژانس راهی محل شده و پسر جوانی را با چاقو مورد اصابت قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل کردند اما لحظاتی بعد وی تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه پسر جوان به نام شهرام با ضربه چاقو به قتل رسیده بود، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغازشد و در بررسی‌های اولیه که از شاهدان صورت گرفت، مشخص شد که قاتل و مقتول هر دو از یک خانه در کوچه‌ای که مقتول مورد اصابت چاقو قرار گرفته، بیرون آمده‌اند.

با شناسایی خانه مورد نظر مشخص شد که آنجا محل تجمع معتادان و فروش مواد مخدر و معروف به پاتوق گربه است. طبق بررسی‌های اولیه مقتول و قاتل هر دو برای مصرف مواد به آنجا آمده بودند که باهم درگیر شده و شهرام با ضربه چاقوی پسری به نام بیژن مجروح شده است. بعد از آن قاتل به همراه دوستش سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.

با شناسایی هویت متهم، مأموران بلافاصله راهی محل زندگی او شدند، اما خبری از بیژن نبود. مشخصات متهم فراری به تمامی واحدهای گشت اعلام شد و در حالی که تحقیقات برای دستگیری بیژن ادامه داشت، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز پنجشنبه 19 فروردین امسال در طرح جمع‌آوری معتادان، تعدادی از آنها را دستگیر کردند.

شناسایی در کمپ

با انتقال معتادان دستگیر شده به مرکز ترک اعتیاد و ثبت مشخصات آنها در سیستم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مطلع شدند که متهم فراری‌شان در طرح جمع‌آوری معتادان توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بازداشت شده است.

با هماهنگی‌های قضایی متهم از کمپ به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد. مرد جوان که مدعی بود از قتل هم‌پاتوقی‌اش به تازگی باخبر شده است، به جنایت اعتراف کرد. به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، بیژن در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌وگو با متهم

چه شد که دست به جنایت زدی؟

باور کنید کاملاً ناخواسته بود. من اصلاً شهرام را نمی‌شناختم. من بیشتر روزها برای خرید و مصرف مواد به پاتوق گربه می‌روم. آنجا یک زیرزمین است که به صاحب آن پولی پرداخت می‌کنیم و برای مصرف مواد به آنجا می‌رویم. روز حادثه مقتول نیز برای مصرف مواد به آنجا آمده بود و بعد از اینکه کارش تمام شد، از پله‌ها بالا رفت و داخل حیاط به انتظار دوست مشترک‌مان که در حال مصرف مواد بود، ایستاد. مدام او را صدا می‌کرد. هر چه به دوستم گفتم جوابش را بده که آنقدر داد نزند، توجهی نکرد. من که عصبانی شده بودم فریاد زدم چه خبرته داد می‌زنی؟ اما او شروع به فحاشی کرد.

بعد چه اتفاقی افتاد؟

چون به پدر و مادرم که فوت کرده‌اند فحاشی کرد، خیلی عصبانی شدم از پله‌ها بالا رفتم و با شهرام دعوایم شد. دعوای ما از حیاط به کوچه کشیده شد و در این میان او چاقویی از جیبش درآورد و چند ضربه به من پرتاب کرد. صورتم زخمی شد، بلافاصله به خانه برگشتم و از آشپزخانه آنجا چاقویی برداشتم و یک ضربه به شهرام زدم که به گردن او اصابت کرد. با دیدن خونی که همه جا را گرفته بود، وحشت کردم و سوار بر موتورسیکلتم از آنجا متواری شدم.

چه زمانی از قتل با خبر شدی؟

وقتی دستگیر و به کمپ منتقل شدم آنجا بود که از طریق چند بچه محل از قتل باخبر شدم.

در این مدت کجا بودی؟

خانه رفیق‌هایم بودم یا اینکه در پارک می‌خوابیدم.

شغلت چیست؟

من تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخواندم و چون سواد و تخصص ندارم با موتورسیکلتم کار می‌کنم.

سابقه داری؟

12 ساله معتادم و سه سابقه به خاطر مصرف مواد و یکی هم به خاطر سرقت گوشی و 5 سال و 7 ماه از عمرم را در زندان بودم و 6 ماه قبل از زندان آزاد شدم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز جنایت صورت زخمی پاتوق گربه اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز مصرف مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر

آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر هادی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که مشغول ساخت سریالی جدید برای تلویزیون است، عکسی از خود با صورت زخمی منتشر نمود و سبب نگرانی برخی از طرفدارانش شد. در ادامه تصویر منوچهر هادی با صورت زخمی را مشاهده خواهید کرد.

منوچهر هادی که ماجرای اختلافش با یکتا ناصر در فضای مجازی هنوز هم مطرح است، در تازه‌ترین استوریش تصویری از صورت زخمی خود را منتشر نمود، زخمی شدن صورت آقای کارگردان به دلیل دعوای خانوادگیش نیست بلکه به صحنه‌ای از فیلم سینمایی حدود هشت صبح مربوط می‌شود، این داستان زوجی را روایت می‌کند که مرد به اسم امیربا بازی منوچهر هادی با ارسال شدن یک پیامک اشتباهی برای همسرش (یکتا ناصر) دچار سوءتفاهم می‌شود و در ادامه با چالش‌های جبران‌ناپذیری همراه می‌شود. فیلم حدود هشت صبح آخرین فیلمی است که یکتا ناصر و منوچهر هادی در آن همبازی بوده اند.

منوچهر هادی در گریم فیلم جدیدش

منوچهر هادی و یکتا ناصر ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ زندگی مشترکشان را آغاز کردند و یکسال بعد از ازدواجشان در ۲۲ آذرماه سال ۹۵ صاحب دختری به نام سوفیا شدند، این زوج از یکدیگر جدا شده اند.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • تولدی دیگر در شورآباد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • فاجعه بزرگ در سردخانه یک فروشگاه زنجیره‌ای در زاهدان
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا