Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ به شوخی می گوید وقتی پای فرد هم به گلزنی باز می شود، این یعنی تیم واقعا خوب بازی کرده است!

اوله گونار سولسشر پس از برد ۳-۱ منچستریونایتد مقابل تاتنهام، از تصمیمات داوری و فریبکاری سون هیونگ مین ناراضی بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، با وجود مردود شدن گل ادینسون کاوانی در نیمه اول و پس از آن به گل رسیدن تاتنهام توسط مهاجم کره ای خود، منچستریونایتد در نیمه دوم به بازی برگشت و هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر در مصاحبه پس از بازی، به خبرنگاران گفت:

(درباره گل مردود شده منچستریونایتد): فوتبال از بین رفته است؛ فوتبال به معنای واقعی از بین رفته است. این اشتباه واضحی است که او باید به آن نگاه کند. یک گل بی نقص بود. نباید فریبکاری در کار باشد. باید بگویم اگر پسرم سه دقیقه خودش را به زمین بیاندازد و به کمک ۱۰ تن از دوستانش نیاز داشته باشد، هیچ غذایی به او نمی رسد. این ما نبودیم که فریب خوردیم، بلکه داور فریب خورد. آن اتفاق، جرقه شروع را در ما زد. (قبل از آن گل) مثل تیمی بازی کردیم که پنجشنبه قبل در لیگ اروپا بازی کرده است. 

در نیمه دوم واکنش بسیار خوبی داشتیم و لحظات خوبی رقم زدیم. ما بی عدالتی را حس کردیم و شخصیت تیمی بالایی برای بازگشت به بازی، نشان دادیم. نمی توانیم اجازه بدهیم چنین تصمیماتی، فصل خوب ما را خراب کند.

گل هایی که زدیم عالی بودند. ادینسون (کاوانی) نشان داد چرا یک شماره ۹ است. حتی فرد هم گل زد و این نشان می دهد که چقدر خوب بودیم. 

در مورد تمدید قرارداد کاوانی

برای فرد تازه واردی که انگلیسی صحبت نمی کند و خانواده اش را کنار خود ندارد، طبیعتا نزدیک شدن به آن ها یک دلمشغولی است. باید ببینیم چه پیش می آید. اگر تصمیم بگیرد فقط همین یک فصل اینجا باشد، ما بابت حضورش در اینجا خیلی خوشحال خواهیم بود. 

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با رحمان رضایی: مدافع خوب برای دروازه بانش جان می دهد، من هم جانم را برای حجازی می دهم! ادامه مشکلات سرخپوشان در هند؛ AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس! روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ چرا کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را زمین انداخت؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 دست پیدا کرده بود، در بازی برگشت فرداشب میهمان تیم آلمانی است.

لئاندرو تروسارد امیدوار است او و همبازیانش در این بازی حساس بهترین عملکرد را داشته باشند و کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

لئاندرو تروسارد پیش از بایرن گفت:"فکر می‌کنم همه آماده هستند. به نظرم می‌توانیم از آن به عنوان یک واکنش استفاده کنیم و این یک فرصت بزرگ برای ماست. این بازی در بزرگترین رقابت‌ انجام می‌شود، بنابراین همه می‌خواهند نشان دهند که ما چه توانایی‌هایی داریم. هیچ راهی بهتر از فردا برای نشان دادن آن وجود ندارد.

باخت مقابل استون ویلا؟

به دلیل یک بازی (باخت به استون ویلا)، صحبت‌های زیادی شده است، اما ما واقعا خوب بودیم، به خصوص در سال جدید که تا همین بازی آخر شکست نخورده بودیم، و این چیزی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد. ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم.

اهداف آرسنال؟

می‌خواهیم از این به بعد در هر بازی پیروز شویم و به هر بازی اینگونه نگاه می‌کنیم. فقط باید طرز فکر درست را حفظ کنیم.

انگیزه برای رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس؟

فکر نمی‌کنم نیازی به کسی داشته باشیم که به ما انگیزه بدهد. گروه ما برای مقابله با چنین شرایطی به اندازه کافی با تجربه است.  ما هنوز به قهرمانی دنزدیک هستیم و شانس داریم. 6 بازی باقی مانده و ما می‌خواهیم همه آن‌ها را ببریم.

علاقه داری یک بازیکن تعویضی تاثیرگذار باشی یا نه؟

فکر می‌کنم این کار را هم به عنوان بازیکن اصلی و هم به عنوان تعویضی به صورت تأثیرگذار انجام داده‌ام. خوب است اگر بتوانید هر دو را انجام دهید. اگر بتوانید به عنوان بازیکن تعویضی به تیم کمک کنم، برای من خوب است. فکر می‌‌کنم بتوانم هر دو را انجام دهم. همیشه آماده کمک به تیم به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی هستم.

در این چند روز پنالتی هم تمرین کرده‌اید؟

ما این کار را در کل فصل انجام می‌دهیم. در تمرین همیشه پنالتی می‌زنیم. این به ما در طول فصل کمک کرد. اگر مربی از من بخواهد یکی از آن‌ها را بزنم، در سوپرجام نشان دادم که همیشه برای زدن پنالتی آماده خواهم بود.

دیگر خبرها

  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد