Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از دیدارش با وزیر خارجه عمان خبر داد.

بر اساس این گزارش، «محمد عبدالسلام» در صفحه توئیتر خود نوشت که با «بدر بن حمود البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان در مسقط پایتخت این کشور دیدار و رایزنی کرده است.

وی در عین حال اوضاع سیاسی یمن و روند مذاکرات موجود با جامعه جهانی را از جمله محورهای مورد بحث در دیدار با وزیر خارجه عمان عنوان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام همچنین از نقش مسقط در حمایت از تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن و توقف درد و رنج مردم این کشور تمجید کرد.

عبدالسلام با ارسال پیامی در صفحه توییتری خود بر لزوم توقف جنگ و محاصره ملت یمن توسط عربستان سعودی درآستانه ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

«محمد عبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن پیش از این هم تأکید کرده بود که استمرار محاصره مردم کشورش توسط ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدامی غیرانسانی است.

عبدالسلام در پیام توییتری خود نوشت: در حالی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رویم که دشمنی و حملات عربستان سعودی علیه ملت یمن برای هفتمین سال متوالی به طرز غیرانسانی ادامه دارد.

وی افزود: در مقابل حملات سعودی و محاصره ظالمانه، ملت یمن هم به یاری خداوند از حق مشروع آزادی، عزت و سیادتشان حفاظت می‌کنند.

گفتنی است که دقایقی پیش رسانه‌های یمنی از شهادت یک مرد و زن و مجروح شدن عده‌ای دیگر از شهروندان یمنی ساکن در منطقه مرزی الرقو در پی حمله وحشیانه توپخانه رژیم سعودی خبر دادند.

کد خبر 5186885

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبدالسلام یمن عمان ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران برجام فلسطین افغانستان لبنان ترکیه اوکراین جو بایدن کمیسیون ویژه برجام خارجه عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) گفت: «ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا (جنوب غربی یمن) شدند».

به گزارش المیادین، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: «ما انجام چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم.»

پیشتر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دستگیری یک جاسوس موساد در یمن خبر داد و گفت به زودی مستندات و اعترافات این جاسوس رژیم صهیونیستی منتشر خواهد شد.

کد خبر 845324 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه یمن

دیگر خبرها

  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفت
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل