Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری شب یک شنبه در سفر به خراسان شمالی به دیدار خانواده شهید مدافع وطن، «مجید رجایی» رفت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: شهید رجایی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کرد.

وی افزود: عوامل مؤثر در شهادت این شهید گرانقدر شناسایی و دستگیر شده و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5186895

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین اشتری نیروی انتظامی شهادت ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های فلسطین در این باره اعلام کردند «محمد عبدالکریم هنیه» برادرزاده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بمباران محله شیخ رضوان در شهر غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت رسید.

اخیرا نیز سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خودرویشان در نوار غزه به شهادت رسیده بودند.

از آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۶۰ نفر از اعضای خانواده هنیه از جمله شماری از فرزندان و نوه‌های او به شهادت رسیده‌اند.

 پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر