Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:28:23 GMT

خانه هلال بخش وراوی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۷۸۰

خانه هلال بخش وراوی افتتاح شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن مقیمی گفت: خانه‌های هلال در راستای افزایش تاب آوری اجتماعی و اشاعه آموزش‌های همگانی برای مقابله در برابر حوادث و سوانح طبیعی راه اندازی می‌شود که می‌تواند در بخش مدیریت بحران محلی نقش مهمی را ایفا کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر مُهر اظهار کرد: خانه‌های هلال با رویکرد داوطلبی و به وسیله داوطلبان اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمی ادامه داد: جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان، ارائه آموزش‌های همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کاهش تلفات در حوادث و بلایا، توانمندسازی جوانان، دعوت و جذب خیرین داوطلب از عمده فعالیت‌های خانه هلال است.

او یادآور شد: خانه هلال می‌تواند دارای یک تیم امدادی با تجربه برای تحت پوشش قرار دادن حوادث باشد و زمینه مشارکت فعال مردم را در خدمات امدادی و بشر دوستانه فراهم کند.

رئیس جمعیت هلال احمر مهر در خصوص خانه هلال بخش وراوی تصریح کرد: این خانه هلال با همکاری بخشدار و شورای شهر وراوی شروع به کار کرده و شورا‌ها و دهیاران شهر‌ها و دیگر روستا‌های شهرستان نیز میتوانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر مهر، برای راه اندازی خانه هلال در شهر و روستای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح خانه هلال احمر بخش وراوی خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: عصر امروز گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ جاده تاکستان - قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه در شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

صبوری غیاثوند همچنین از مداوای سرپایی یکی از مصدومان حادثه دیده در صحنه تصادف خبر داد.

به گفته این مسئول، خودروی پیکان چندین مسافر کم سن و سال داشته که با گاردریل کنار خیابان برخورد کرده و به واژگونی خودرو منجر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح