Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@06:06:28 GMT

هزینه سرویس پیامکی برخی بانک‌ها ۳۰ هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۸۶۴

هزینه سرویس پیامکی برخی بانک‌ها ۳۰ هزار تومان شد

امتداد - درحالی هزینه سرویس پیامک‌ها بانک ها سال قبل به ۱۵ هزار تومان افزایش یافته بود که به تازگی برخی بانک‌ها با ارسال پیامک به مشتریان خود از افزایش این رقم به ۳۰ هزار تومان خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها سال قبل از 10-12 هزار تومان به 15 هزار تومان افزایش یافته بود و این اقدام با واکنش های متعددی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها امسال اما افزایش حداقل دو برابری داشته و از 15 هزار تومان به 30 هزار تومان رسیده است. این موضوع البته از سوی برخی بانک ها بعد از کسر از حساب مشتری، در قالب پیامک اعلام شده است.

بانک شهر و تعداد دیگری از بانک های خصوصی با ارسال پیامکی به مشتریان خود اعلام کرده اند که مبلغ 30 هزار تومان از حساب شما بعنوان ابونمان یکساله سرویس پیامک کسر شده است. این موضوع البته بعد از کسر از حساب مشتری در قالب پیامک اعلام شده است!

ظاهراً پیامک اول برای اعلام رضایت مشتریان،‌ در تعطیلات نوروز ارسال شده ولی احتمالاً‌ به دلیل اختلال در خطوط مخابراتی به دست مشتریان نرسیده است؛ برخی از مشتریان بانکی نیز این پیامک را از تعدادی از بانک ها دریافت کرده اند: در صورتی که مشتری موجودی کافی نداشته باشد، به معنی انصراف وی از دریافت این خدمت بانکی است.

پیش از این بانک ها علت افزایش هزینه سرویس پیامکی را افزایش هزینه دریافتی شرکت مخابرات اعلام کرده بودند و احتمالا امسال هم به همین بهانه هزینه پیامک را دو برابر کرده اند.

سال قبل و همزمان با افزایش 50 درصدی هزینه سرویس پیامکی، بانک ها مجاز به کسر هزینه در دو مرحله بودند که این موضوع البته به صورت سلیقه ای در برخی بانک ها اجرایی شد. گزارش های میدانی برای این موضوع در سال جاری نشان میدهد که اکثر بانک ها هزینه سرویس را به صورت یکجا از حساب مشتریان کسر می کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: هزینه سرویس پیامکی هزینه سرویس پیامک برخی بانک ها هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط