Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از دیدار با وزیر دفاع آمریکا در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل، آمریکا را در تمام صحنه های عملیاتی، ازجمله (علیه) ایران شریک تمام عیار خود می داند.
بنی گانتس در نشست خبری مشترک با همتای آمریکایی خود گفت: در دیدار با همتای آمریکایی خود بر عزم اسرائیل برای همکاری قوی با دولت جوبایدن و دفاع از امنیت مشترک خود تاکید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هرگونه توافق با ایران باید در راستای منافع واشنگتن و همسو با منافع ما باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: اسرائیل آمریکا را شریک خود در تمامی پرونده ها از جمله ایران می داند.

رژیم صهیونیستی که خود تنها دارنده زرادخانه هسته ای در منطقه به شمار می آید همواره مخالف توافق هسته ای با ایران به این بهانه بوده است که چنین توافقی مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای نمی شود.

اکنون نیز باتوجه به رویکرد جدید دولت آمریکا برای بازگشت به این توافق، صهیونیست ها تلاش می کنند با طرح ادعاهای ساختگی و همیشگی خود در این مسیر مانع تراشی کنند.

بنابر گزارش رسانه ها، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا به عنوان اولین مقام بلندپایه دولت بایدن صبح امروز (یک شنبه) وارد سرزمین های اشغالی شده و قرار است با مقامات صهیونیستی درباره توافق هسته ای با ایران نیز گفت وگو کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 6086123 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست/ به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم آمریکا علیه نظامیان
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست