Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@11:20:07 GMT

دستگیری عاملان به شهادت رجایی + جزییات

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۰۱۳

دستگیری عاملان به شهادت رجایی + جزییات

به گزارش رکنا، فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی عوامل شهادت شهید «مجید رجایی» خبر داد و گفت: عاملان دستگیر شده و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

سردار حسین اشتری عصر یک شنبه در سفر به خراسان شمالی به دیدار خانواده شهید مدافع وطن، «مجید رجایی» رفت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: شهید رجایی جان خود را برای حفظ امنیت کشور فدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل مؤثر در شهادت این شهید گرانقدر شناسایی و دستگیر شده و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

سردار اشتری در این دیدار از خانواده شهید رجایی تقدیر و قدردانی کرد.

استوار یکم رجایی در درگیری های کورین زاهدان، هنگام حفاظت از پاسگاه انتظامی به شهادت رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شهادت دستگیر امنیت اخبار حوادث دستگیر شهادت درگیری شهید عاملان شهادت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران بازیگر سینما و تلویزیون تجاوز آمریکایی کرونا مرد عکس آزار شیطانی خودکشی تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید