Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:45:47 GMT

یک ایرانی در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۰۶۱

یک ایرانی در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر

کاپیتان ایرانی الاهلی قطر در ترکیب منتخب فصل 2020-2021 لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، فصل فوتبالی لیگ ستارگان قطر به پایان رسید و السد توانست با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر برد این درحالی است که الدحیل دوم شد و الریان هم در رده سوم جای گرفت.

روزنامه استاد الدوحه تیم منتخب فصل را انتخاب کرد که در آن نام یک بازیکن ایرانی به چشم می آید که و او کسی جز امید ابراهیمی کاپیتان الاهلی نیست که نمایش بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید ابراهیمی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، روزبه چشمی، مهرداد محمدی، علی کریمی و شجاع خلیل زاده 7 بازیکن ایرانی بودند که در لیگ ستارگان قطر در فصل قبل بازی کردند و تنها ابراهیمی در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت این درحالی است که مهرداد محمدی با 12 گل نمایشی خیره کننده در العربی داشت و علی کریمی هم یکی از بهترین های الدحیل بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی

به گزارش فرارو و به نقل از پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال استرالیا در شرایطی با سه شکست به کار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ پایان داد که بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی یک بازیکن ایرانی الاصل بود.

شروین کشاورز عادلی بازیکنی است که پس از سال‌ها حضور در تیم استرالیا، در جام ملت‌های تایلند با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان آمد و در مصاف با عراق نیز زننده یکی از گل‌های استرالیا بود.

این بازیکن متولد ۴ می ۱۹۹۲ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۱) در سیدنی استرالیا است. او از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کند و وقتی ۱۳ سالش بود توسط سعید مراغه‌چیان به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و، اما بعد از ۲ هفته تمرین به استرالیا برگشت و منتظر دعوت دوباره شد که این اتفاق رخ نداد. این بازیکن از سال ۲۰۱۰ برای تیم ملی فوتسال استرالیا بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی