Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم فوتسال جوانان فولاد هرمزگان با پیروزی در آخرین دیدار مرحله گروهی ضمن صعود به نیمه نهایی لیگ مناطق ، خود را به عنوان تیم صعود کننده به لیگ دسته اول فوتسال جوانان کشور  معرفی کرد.

فولاد در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف ابومسلم کاشمر رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحان رضا پور دو گل ، مانی جانثاری دو گل و سبحان دهقان یک گل برای قرمزپوشان به ثمر رساندند.

بدین ترتیب ابومسلم کاشمر و فولاد هرمزگان با کسب شش  امتیاز و تفاضل گل ۳+ در رده اول و دوم گروه دوم قرار گرفتند و به نیمه نهایی لیگ مناطق و لیگ دسته اول فوتسال جوانان صعود کردند. ابومسلم کاشمر به دلیل گل زده بیشتر صدرنشین جدول گروه دوم شد.

این پیکارها که در دو گروه و به میزبانی  شهرستان سرخس واقع در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش فارس، مرحله نهایی لیگ مناطق جوانان فوتسال کشور با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود که تیم فولاد هرمزگان در گروه ب با تیم های جام آوران صومعه سرا گیلان ، ابومسلم کاشمر خراسان رضوی و وحدت ایوان ایلام هم گروه بود .

 

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان لیگ دسته اول ابومسلم خراسان فوتسال جوانان فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.
دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

کد خبر 6063222

دیگر خبرها

  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)