Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@04:23:51 GMT

رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۱۲۷

رنگ‌بندی جدید کرونایی کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، تعداد شهرستان‌های قرمز به ۲۹۴، نارنجی به ۱۰۰، زرد به ۴۵ و آبی به ۹ شهرستان تغییر خواهد کرد.
شهرستان‌های کلیبر و ملکان (آذربایجان شرقی)، چالدران و سردشت (آذربایجان غربی)، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، گرمی و مشگین‌شهر (اردبیل)، چادگان (اصفهان)، اشتهارد (البرز)، سیروان (ایلام)، جم (بوشهر)، قرچک و ملارد (تهران)، خانمیرزا (چهارمحال و بختیاری)، طبس (خراسان جنوبی)، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه و کاشمر (خراسان رضوی)، جاجرم و گرمه (خراسان شمالی)، سلطانیه (زنجان)، استهبان، بوانات، پاسارگاد و نی‌ریز (فارس)، دهگلان (کردستان)، بردسیر (کرمان)، دالاهو و قصرشیرین (کرمانشاه)، گالیکش (گلستان)، سیاهکل، شفت و ماسال (گیلان)، جزیره کیش (هرمزگان) و اسدآباد (همدان) در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان‌های کوثر و نیر (اردبیل)، دهاقان (اصفهان)، جوین و خلیل‌آباد (خراسان رضوی)، مانه و سملقان (خراسان شمالی)، ایجرود (زنجان)، علی‌آباد و کلاله (گلستان) و بافق (یزد) از وضعیت زرد به نارنجی تغییر می‌یابند.
هم‌چنین شهرستان‌های شوش (خوزستان)، سپیدان (فارس) و بم (کرمان) که قبلا در وضعیت قرمز قرار داشتند به دلیل تثبیت روند بستری از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت خواهند یافت.
در صورت کاهش سطح رعایت پروتکلهای بهداشتی، احتمال افزایش روند بستری و تغییر وضعیت دوباره به قرمز وجود خواهد داشت.

پربیننده ترین کدام مشاغل از امروز اجازه فعالیت ندارد؟ تمایل آموزش و پرورش به برگزاری حضوری امتحانات احتمال تصویب رتبه بندی فرهنگیان در هفته معلم رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی معلمانی که ۱ مهر ۱۴۰۰ تا ۱ مهر ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، صادر می‌شود.

وی افزود: معلمانی که حکم بازنشستگی خود را طبق رتبه‌بندی دریافت کرده‌اند اما در اعتراضات رتبه آن‌ها تغییر کرده به زودی رتبه جدید این همکاران صادر می‌شود.

فرهادی گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند