Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@06:22:22 GMT

استقبال سعودی‌ها از کاروان استقلال +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۱۵۲

استقبال سعودی‌ها از کاروان استقلال +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کاروان تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدارهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وارد عربستان شد.

در همین رابطه مسئولان عربستانی با حضور در فرودگاه و اهدای شاخه گل به تمام اعضای باشگاه استقلال، ورود آنها را به عربستان خوش‌آمد گفتند.

استقلال باید در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار الاهلی عربستان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه که به صورت متمرکز در عربستان برگزار می‌شود، الدحیل با الشرطه عراق بازی خواهد داشت.

پربیننده ترین آیا فکری پرسپولیس را در صدر نگه می‌دارد؟ پرسپولیس بالاخره به سمت هند پرواز کرد عابدزاده بهترین بازیکن ماریتیمو مقابل فارنسه +عکس خصوصی شدن سرخابی‌ها برکات خوبی دارد مشکلات حضور تیم‌های ایرانی در عربستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای

صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد انتظار دارد کشور‌های ائتلاف اوپک پلاس از ژوئیه (خرداد) آینده شروع به افزایش تدریجی تولید نفت کنند. 

بر اساس گزارش الخلیج آنلاین، الشرق دیروز جمعه اعلام‌کرد امین ماطی، رئیس هیات وام دهی این موسسه به عربستان سعودی در حاشیه نشست صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در واشنگتن گفت: فرض ما بر این است که عقب نشینی کامل از کاهش تولیدات، در آغاز سال ۲۰۲۵ رخ خواهد داد.

ماطی همچنین خاطر نشان کرد با توجه به برنامه‌های عربستان سعودی برای توسعه صنایع از تولید گرفته با خدمات لجستیک، صندوق بین‌المللی پول انتظار دارد، حرکت رشد بخش غیرنفتی حداقل تا دو سال آینده به قوت خویش باقی بماند.

صندوق بین‌المللی پول بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های خود که این هفته منتشر شد، برآورد‌های خود را از نرخ رشد اقتصاد عربستان، بزرگترین صادرکننده نفت در جهان از ۵.۵ درصد به ۶ درصد افزایش داد تا پس از هند در رتبه دوم قرار گیرد.

این صندوق همچنین انتظار دارد تولید نفت عربستان سعودی در اوایل سال ۲۰۲۵ به ۱۰ میلیون بشکه در روز برسد که کمترین میزان در سه سال اخیر  ۹ میلیون بشکه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت
  • بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دفتر کارش (عکس)