Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@09:08:16 GMT

2 جنازه کجا هستند؟! / عملیات ویژه در سفید رود!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۱۶۶

2 جنازه کجا هستند؟! / عملیات ویژه در سفید رود!

به گزارش رکنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام ۶ تیم امدادی از رشت و رودبار برای یافتن ۲ جوان در رودخانه سفیدرود خبر داد.

سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: پس از تماس مردمی با سامانه ۱۱۲ و اعلام وقوع حادثه برای ۲ جوان در رودخانه سفیدرود تیم‌های امدادی در محل حضور یافتند.

او افزود: نیرو‌های هلال احمر با کمک نیرو‌های غواصی و آتش نشانی با قایق موتوری اقدام به گشت زنی در سفیدرود کردند، اما تاکنون اثری از این ۲ جوان پیدا نشده و در حال جست وجو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اعزام ۶ تیم امدادی از رشت و رودبار به منطقه و ادامه کار جست وجو اظهار داشت: ۳ تیم با قایق در حال جست وجو در سطح آب و یک تیم غواصی در حال جست وجو در زیر آب هستند.

غلامی ادامه داد: نیرو‌های امدادی در محور رودبار به منجیل، رودبار و پل آهنی رودبار حضور دارند.

او تصریح کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

رودخانه سفیدرود دومین رود بلند ایران و طولانی‌ترین و پر آب‌ترین رود استان گیلان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حادثه آتش نشانی رودخانه سفیدرود اخبار حوادث جوان رودخانه کشف جسد اعزام یافتن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران بازیگر سینما و تلویزیون تجاوز آمریکایی کرونا مرد عکس آزار شیطانی خودکشی تجاوز جنسی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیروهای امدادی هلال احمر از روزهای اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده افزود: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متأثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح، با بیان اینکه تا کنون شهرستان‌های رودبار جنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان، بافت و ساردوئیه تحت تأثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند گفت: جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستای استان کرمان خدمات رسانی کرده و ۱۱۱ نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده شدند.

کد خبر 6081706

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش