Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد فلاح در سخنانی اظهار داشت: متأسفانه در روز ۱۳ فروردین ماه دو نفر از هم وطنان در رودخانه سزار غرق شدند.

وی با بیان اینکه پیکر یک نفر از آنها در روزهای گذشته رؤیت شده است گفت: در این راستا تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد به شهرستان دورود برای تفحص پیکر دومین فرد غرق شده در رودخانه سزار اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد ادامه داد: طی جستجوی غواصان سازمان که تا غروب روز گذشته به طول انجامید حدود ۵ کیلومتر از مسیر رودخانه تفحص شد.

فلاح تصریح کرد: جستجو توسط غواصان سازمان آتش‌نشانی خرم آباد همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5186908

منبع: مهر

کلیدواژه: غرق شدگی شهرداری خرم آباد مهرداد فلاح ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند

مرتضی موسی‌خانی، رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران با حضور بیش از ۳۱۶ تیم که پس از صلاحیت‌سنجی به مسابقات راه پیدا کردند و ثبت‌نام بیش از ۴۰۰ تیم، کار آغاز شد.

وی با اشاره به مسابقات تخصصی، ادامه داد: با ارسال تی‌دی‌پی‌ها و مسابقات تخصصی ۳۱۶ تیم به مسابقات راه پیدا کردند. در این دوره از مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان از پنج کشور جهان از جمله برزیل، آلمان، چین، افغانستان و ارمنستان و بخش شبیه‌سازی و ربات‌های واقعی نخبگان حضور پیدا کردند.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران با بیان اینکه کار ارزشمندی با هدف توسعه و ترویج دانش هوش مصنوعی انجام شده است، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۳۰ درصدی از نظر تعداد تیم‌های شرکت‌کننده و شرکت‌کنندگان هستیم.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران با بیان اینکه ۷۰ تیم در بخش بزرگسالان اعم‌از شبیه‌ساز دوبعدی، ربات‌های پرنده، خودرو‌های خودران، دمو بزرگسالان و ربات‌های صنعتی داریم، ابراز کرد: شرکت‌کنندگان در بخش دانش‌آموز لیگ‌های این‌سایتو که ربات‌ها بسیار سریع ساخته می‌شوند، در بخش دموی دانش‌آموزی، فوتبال، امدادگر و شبیه‌ساز دانش‌آموزی حضور پیدا کردند.

موسی‌خانی با بیان اینکه ۹ تیم برتر از مسابقات به کشور هلند اعزام می‌شوند، ادامه داد: این تیم‌ها برای شرکت در مسابقات جهانی آمادگی لازم را پیدا می‌کنند. آنچه در این دوره اتفاق افتاد، شاهد ارتقای کیفیت مسابقات، برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه سخنرانی‌های علمی توسط پژوهشگران بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک را مسدودکرد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین