Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@21:35:52 GMT

سه شنبه در برخی کشورها آغاز ماه رمضان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۲۷۰

سه شنبه در برخی کشورها آغاز ماه رمضان اعلام شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، شوقی علام مفتی مصر و عبداللطیف دریان مفتی لبنان، دیوان وقف اهل سنت در عراق، دارالافتاء یمن روز سه شنبه را به عنوان آغاز ماه مبارک رمضان اعلام کردند.

در تونس نیز روز سه شنبه به عنوان آغاز ماه مبارک رمضان اعلا م شده است.

برخی کشورها از جمله ایران نیز بر اساس اعلام حجت الاسلام و المسلمین موحدنژاد عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه آغاز ماه مبارک رمضان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ گروه استهلال در سراسر کشور گفت: احتمال زیاد چهارشنبه (۲۵ فروردین ۱۴۰۰) اول ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ است.

حجت الاسلام و المسلمین  موحدنژاد افزود: از روز دوشنبه حدود ۱۰۰ گروه در مناطق مختلف کشور برای رصد هلال ماه مبارک رمضان اقدام می‌کنند.

عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: پیش بینی‌ها بر این است که هلال ماه در غروب دوشنبه قابل رویت نخواهد بود، بنابراین انتظار داریم همانطور که در تقویم آمده است روز سه شنبه سی ام شعبان و روز چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان باشد.

پربیننده ترین کدام مشاغل از امروز اجازه فعالیت ندارد؟ تمایل آموزش و پرورش به برگزاری حضوری امتحانات احتمال تصویب رتبه بندی فرهنگیان در هفته معلم رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماه رمضان برجام ماه مبارک رمضان آغاز ماه سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • تبعات منفی پنج‌شنبه‌های تعطیل برای بخش تجارت 
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز