Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:38:25 GMT

صاعقه دو جوان دامدار کوهدشتی را مصدوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۷۷۷

صاعقه دو جوان دامدار کوهدشتی را مصدوم کرد

به گزارش «تابناک»، "علی مهرزاد صفدری" بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه عصر یکشنبه در دهستان جنوبی از توابع بخش مرکزی در منطقه کوهستانی قلعه جغد در شهرستان کوهدشت رخ داد.

وی گفت: بر اثر برخورد صاعقه دو جوان دامدار دچار سوختگی شده و به بیمارستان شهرستان کوهدشت منتقل شدند و اکنون حال عمومی آنها رضایت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه و آب و هوای نامساعد اجازه پرواز به هلی‌کوپتر اورژانس داده نشد و با شرایط سخت نیروهای امدادی با آمبولانس به منطقه اعزام شدند.

بارش پراکنده باران و رعد و برق برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان لرستان پییش یبنی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز لرستان کوهدشت صاعقه اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصدوم در پی انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در کرمانشاه

سرپرست فرمانداری گیلانغرب کرمانشاه گفت: انفجار مهمات به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی منجر به مصدوم شدن یک نفر در روستای "گورسفید" از توابع این شهرستان شد.

«علیرضا نظری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص جزئیات این حادثه افزود: پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گورسفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

وی اظهار کرد: مصدوم این حادثه توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این حادثه به دلیل عدم آشنایی فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری، به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می کنند توصیه کرد از دستکاری کردن اشیاء باقی مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد اینچنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا نیروی انتظامی در محل حضور و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

شهرستان گیلانغرب در زمان جنگ تحمیلی بارها هدف بمباران و گلوله باران رژیم بعث قرار گرفته بود.

بخشی از گلوله‌ها و مین‌های عمل نکرده زمان جنگ بر اثر عواملی همچون سیلاب، رانش زمین و فرسایش خاک به نقاط غیر دسترس منتقل شده‌اند و باعث جابه‌جایی از اعماق زمین و انتقال به سطح می‌شود.

مراسم رسمی پایان پاکسازی ۷۰۰ هزار هکتار از زمین های آلوده به مین استان کرمانشاه بهمن ماه سال ۹۱ با حضور مسوولان برگزار شد اما با این وجود تاکنون چند مورد برخورد خودرو یا انسان با مین های باقی مانده از زمان جنگ تحمیلی گزارش شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • یک مصدوم در پی انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در کرمانشاه