Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد درخواست عجیب و غریبی از باشگاه پرسپولیس داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس درحالی روز شنبه تهران را به مقصد هند برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ترک کرد که هنوز برخی بازیکنان این تیم قراردادشان را تمدید نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدت‌ها پیش مسئولان باشگاه پرسپولیس در تکاپوی تمدید قرارداد بازیکنانی بوده‌اند که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.  بازیکنانی مانند نوراللهی، کنعانی‌زادگان، امیری، شیری و کامیابی‌نیا جزو همین دسته هستند. باشگاه در تلاش است قرارداد این دسته را تمدید کند تا کادر فنی این تیم در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشد. البته بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند و این می‌تواند چالش بزرگی در تابستان سال‌جاری باشد. 

در همین راستا شنیدیم یکی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد درخواست عجیب و غریبی از باشگاه پرسپولیس داشته است. این بازیکن کلیدی که مدعی رسیدن پیشنهاد خارجی از کشور قطر برای خودش است، توسط مدیربرنامه‌هایش از باشگاه پرسپولیس خواسته است برای فصل آینده با او قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی ببندند!

این شرط برای تمدید قرارداد بسیار سنگین و حتی غیرممکن جلوه می‌کند، خاصه آنکه بدانید قرارداد گران‌ترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. بنابراین تمدید قرارداد بازیکن مورد اشاره آن هم با رقم ۱۵ میلیارد تومان می‌تواند پرسپولیس را به حاشیه ببرد. برهمین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس فعلاً با این درخواست عجیب این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش مخالفت کرده‌اند. این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش امیدوارند با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند توجه تیم‌های خارجی به ویژه قطری را جلب کرده و به لیگ ستارگان بروند!

البته پیش‌بینی می‌شود همین بازیکن با شروع نقل و انتقالات تابستانی با فشار کانال‌های هواداری و فضای مجازی بتواند به خواسته خود رسیده و قرارداد سنگینی با پرسپولیس منعقد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کمال کامیابی نیا باشگاه پرسپولیس درخواست عجیب فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس