Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:35:32 GMT

تصادف شهری در تربت جام و فوت راننده جوان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۰۹۹

تصادف شهری در تربت جام و فوت راننده جوان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه شب گذشته یک دستگاه خودروی پژو پارس در بلوار جانبازان تربت جام با تیر چراغ برق برخورد و واژگون شد که متاسفانه راننده آن جان خود را از دست داد.

او افزود: کارشناسان پلیس علت حادثه را سرعت بالای خودرو و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی خودرو سرعت بالا کنترل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل

تین نیوز

پس از خروج بخش زیادی از رانندگان اتوبوس بین شهری از این شغل که مسئولان را به استخدام فوری 10 هزار راننده مسافری واداشته است، اینک خبر رسیده که رانندگان ناوگان سواری کرایه بین شهری نیز به دلیل مشکلات موجود از این حرفه خداحافظی کرده و جذب تاکسی های  اینترنتی شده اند.

به گزارش تین نیوز، شماری از رانندگان سواری کرایه بین شهری با اشاره به مشکلات فراوانی که با آن مواجه هستند در گفت و گو با خبرنگار با تاکید کردند: افزایش هزینه های جاری ارایه خدمات حمل و نقل مسافری به گونه ای شده که دیگر امکان ادامه فعالیت برای بسیاری از رانندگان فعال در این حوزه وجود ندارد.

به گفته آنان، از طرفی هزینه های دولتی مرتبط با رانندگی ناوگان عمومی نیز هر سال متناسب با تورم افزایش می یابد و این اقدام در شرایطی صورت می گیرد که افزایش کرایه های حمل و نقل مسافر بدون توجه به تورم و با شرایط خاصی صورت می گیرد که معمولا میزان افزایش آن نیز قادر به جبران هزینه های رانندگان نیست.

آنان تاکید کردند: در کنار تمام این موارد باید به سخت گیری های پلیس راه نیز اشاره کرد که انگیزه کار رانندگان برای فعالیت در بخش مسافری ناوگان مسافری جاده ای را از بین می برد.

به گفته آنان، یکی از مواردی که بسیار بر معیشت رانندگان عمومی تاثیر منفی دارد و با وجود اقدامات متعددی که برای برطرف کردن این مشکل صورت گرفته، هنوز ادامه دارد، توقیف دفترچه های کار رانندگان عمومی بین شهری است که در بعضی اوقات راننده را تا 45 روز از ادامه کار و فعالیت باز می دارد.

رانندگان سواری کرایه بین شهری با بیان این که در کنار همه این مشکلات باید به حضور پر رنگ سواری های شخصی و تاکسی های اینترنتی در بازار کوچک حمل و نقل مسافری رانندگان پایه دوم نیز اشاره کرد، خاطرنشان کردند: رانندگان تاکسی های اینترنتی نه ملزم به اخذ کارت هوشمند ، سلامت و عدم اعتیاد هستند و نه با سختگیری های ماموران پلیس راه مواجه اند.

آنان تاکید کردند: باتوجه به این که یک راننده ناوگان عمومی سواری کرایه، خدماتی از دولت دریافت نمی کند، اغلب رانندگان با خروج از این حرفه تصمیم گرفته اند یا با تاکسی های اینترنتی همکاری کنند و یا به عنوان راننده شخصی و یاحرفه دیگری را انتخاب کنند چرا که به نظر می رسد حتی دست فروشی از این حرفه پردرآمدتر و راحت تر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ◄ فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
  • عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند! (فیلم)