Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@16:44:56 GMT

فروشگاه های محل مصرف کارت اعتباری سهام عدالت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۱۹۳

فروشگاه های محل مصرف کارت اعتباری سهام عدالت اعلام شد

دریافت کنندگان کارت اعتباری سهام عدالت از بانک ملی ایران می توانند اعتبار موجود در کارت خود را در فروشگاه های طرف قرارداد با این بانک مصرف کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متقاضیانی که درخواست دریافت کارت اعتباری سهام عدالت خود را در «نشان بانک» اپلیکیشن های ایوا، بله یا شصت ثبت کرده و مراحل درخواست کارت را تکمیل کرده اند، پس از دریافت اعتبار می توانند آن را هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اعتبار تنها در فروشگاه های افق کوروش، رفاه، وین مارکت و تمام پذیرندگان دستگاه پوز سداد که دارای QR code هستند قابل استفاده است.

محل فروشگاه های دارای دستگاه پوز سداد با QR code نیز در صفحه اختصاصی «نشان پرداخت» در اپلیکیشن ایوا قابل مشاهده است.

مرکز ارتباط مردمی شرکت سداد با شماره تلفن 02183386، مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ و مرکز پشتیبانی اپلیکیشن ایوا با شماره تلفن 02142739000 در شرکت پرداخت الکترونیک سداد پاسخگوی متقاضیان این تسهیلات هستند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی سهام عدالت کارت اعتباری نشان بانک پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!