Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: پس از آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت ماه سال گذشته، مشمولان این سهام بین انتخاب روش مستقیم و روش غیرمستقیم برای مدیریت سهام خود حق انتخاب داشتند و از میان ۴۹ میلیون نفر سهام دارد، ۳۰ میلیون نفر روش مستقیم را انتخاب کرده و سهام دار شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت شدند.

شرکت هایی که اکنون ارزش دارایی آن ها که درواقع همان سرمایه مشمولان است، بین سه تا بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان بوده و افزایش یا کاهش این دارایی به عملکرد اعضای هیات مدیره آن ها وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضایی که قرار است اواخر اردیبهشت و اوایل خردادماه توسط مشمولان انتخاب شوند.

در این راستا، سازمان بورس و اوراق بهادار از همه افرادی که متقاضی کاندیدا شدن برای اعضای هیات مدیره شرکت ها هستند دعوت کرده تا نسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک خود در سامانه ستان اقدام کنند.

لازم اســت اشــخاص حقیقــی جهــت ثبــت نــام در ســامانه ســتان بــه آدرس setan.seo.ir مراجعــه کننــد و ســپس از طریــق کلیــد ثبــت نــام اشــخاص حقیقی مطابــق تصویــر زیــر اقــدام کنند.

با انتخاب کلید ثبت نام اشخاص حقیقی، فرم ثبت نام به شکل زیر نمایش داده می شود. نیــازی بــه زدن گزینــه «نماینــده موسســین هســتم»بــرای ثبــت نــام متقاضیــان تاییــد صلاحیــت شــرکت های گذاری اســتانی نیست.

اگر کاربر در زمان ثبت نام پیغامی مبنی بر این دریافت کرد که "لطفا مشخصات فردی را بررسی و در صورت درست بودن ثبت نام نمایید" به این معنی است که اطلاعـات شـخصی او قبلا در سیسـتم ثبت شده  که لازم اسـت کاربر صحت ایـن اطلاعات را بررسـی کند و در صورت درسـت بودن بـر روی ثبـت اطلاعـات کلیک کنـد. در غیـر این صورت با پشـتیبانی سـامانه تمـاس بگیرد.

مرحله دوم، تکمیل اطلاعات پروفایل

پس از ثبت نام لازم اسـت شـخص با اسـتفاده از نـام کاربری و رمـز عبور، وارد کاربری خود شـود. شـود و از طریـق کلیـک بـر روی ویرایـش پروفایـل کاربر باید اقدام به تکمیل اطلاعات شخصی خود کند. ایـن آیتـم شـامل صفحـات اطلاعـات اصلـی، اطلاعـات وابسـتگان، سـوابق سـکونت، سـوابق تحصیلی، سـوابق شـغلی، سـوابق تخلفاتی، وضعیت سـهامداری اشـخاص تحصیلـی، سـوابق حرفـه حقیقـی و دانلـود پرسشـنامه اسـت.

مرحله سوم، ایجاد دسترسی

لازم اسـت داوطلبـان عضویـت در هیئت مدیره به شـرکت های سـرمایهگذاری استانی دسترسی دهند. بـه منظـور ارائـه دسترسـی، باید پـس از ورود بـه کاربـری بـر روی گزینـه «مدیریـت ها» کلیـک شـود.

مرحله چهارم، ارسال درخواست تایید صلاحیت

لازم است صلاحیت عمومی و حرفه ای متقاضیان عضویـت در هیئت مدیـره انـواع نهادهای مالـی، از طریـق ارسـال درخواسـت فرآینـد صلاحیـت مدیـران توسـط سـازمان بـورس بررسـی شود. ایـن درخواسـت توسـط نهاد مالی (شـرکت سـرمایه گـذاری اسـتانی) انجام میشود.

بررسی درخواست توسط سازمان

پس از ارسـال درخواسـت به سـازمان مراحل بررسـی صلاحیت متقاضی آغاز می شود. ممکن است درخواست بـه دلیـل نقـص اطلاعـات فـرد جهـت اصلاح بـه شـرکت بازگردانده شـود که در ایـن صـورت فرآیند نیـاز به رفع نقـص اطلاعـات پروفایل متقاضی مطابق با یادداشـت های کارشناسـان و ارسـال مورد توسـط شـرکت دارد.

اتمام بررسی

نتیجـه درخواسـت بررسـی صلاحیت فرد بـه صورت تایید، عـدم تایید و یا تایید مشـروط برای متقاضی ارسـال مـی شـود. در صورت تایید، درخواسـت بـا وضعیت «ثبت اطلاعات روزنامه رسـمی» به کارتابل شـرکت برگردانده مـی شـود.

تـا زمانـی که اطلاعـات روزنامـه در این مرحله وارد نشـود و مجـددا کار به سـازمان بازگردانده نشـود، نام شـخص در لیسـت هیئت مدیره شـرکت اضافه نمی شـود.

منبع: فردا

کلیدواژه: هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت شرکت ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است که داوطلبان کنکور نوبت دوم سال ۱۴۰۳ می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با پرداخت هزینه نسبت به ثبت‌نام در گروه آموزشی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوطلبان در کنکور سراسری ۱۴۰۳( نوبت دوم) می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با پرداخت هزینه ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

هزینه شرکت در آزمون سراسری در پایان مراحل ثبت‌نام و با کارت‌های اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب دریافت می‌شود که در صفحه اصلی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نام «خرید کارت اعتباری» وجود دارد. 

هزینه ثبت‌نام در هر گروه آزمایشی مبلغ ۲,۰۸۰,۰۰۰ (دو میلیون و هشتاد هزار) ریال است که پس از پرداخت، شماره سریال اعتباری برای شما نمایش داده می‌شود.آن شماره را یادداشت کنید.

برای ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان (علاوه بر گروه اصلی) نیز مبلغ جداگانه دریافت می‌شود (پس از پرداخت مبلغ برای گروه آزمایشی دوم، شماره سریال جداگانه دریافت می‌کنید).  متقاضیانی که علاقه دارند از رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی (غیرانتفاعی) هم رشته‌هایی را انتخاب کنند، لازم است در زمان انتخاب رشته (نیمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳ (نسبت به خرید کارت اعتباری به مبلغ ۵۷۶,۰۰۰ (پانصد و هفتاد و شش هزار) ریال (برای هر مورد علاقه‌مندی به‌صورت جداگانه به رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و یا مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی) و اعلام علاقه‌مندی خود اقدام کنند.

خرید اینترنتی سریال ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳- نوبت دوم

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

نتایج کنکور سراسری نوبت دوم که هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، نیمه دوم مرداد سال جاری اعلام می‌شود.

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم مرداد سال جاری و بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

نتیجه نهایی و بارگذاری کارنامه نتایج در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

زمان تصحیح فرم ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

در صورتی که بخواهید هر قسمت از مطالب فرم ثبت‌نام خود را که قابل ویرایش است، تصحیح کنید، از هفتم تا دوازدهم فروردین می‌توانید با ورود به صفحه کاربری خود این کار را انجام دهید.

اگر بعد از ثبت‌نام در گروه آزمایشی اصلی، قصد داشتید در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی دوم (هنر یا زبان‌های خارجی) هم ثبت‌نام کنید، با ورود به صفحه کاربری خود، پس از خرید کارت اعتباری مجزا برای هر گروه، سریال خریداری شده را حداکثر تا پایان زمان ثبت‌نام در بخش مربوطه ثبت کنید.

کد خبر 739223

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد