Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طبق معمول و به شیوه همه ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان امسال هم برنامه های نظارتی را برای صنوف مختلف خواهیم داشت

محمود بنا نژاد رئیس اتاق اصناف مشهد با توجه به وضعیت جدید شهر مشهد در پی شیوع پیک چهارم کرونا گفت: با توجه به اینکه اغلب صنوفی که زیر مجموعه اتاق اصناف هستند در گروه یک و دو قرار دارند هنوز تصمیمی برای منع فعالیتشان اتخاذ نشده است ولی  با توجه به تغییر رنگ شهر مشهد در پی شیوع پیک چهارم کرونا گروه های سه و چهار که شامل تالارهای پذیرایی، استخر ها، سینما ها، پارک های آبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..است که با توجه به شرایط شیوع این بیماری از سال قبل با نیمی از ظرفیتشان فعالیت می کرده اند.

وی در توضیح برنامه ها و تصمیمات صنوف مختلف با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: طبق معمول و به شیوه همه ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان امسال هم برنامه های نظارتی را برای صنوف مختلف خواهیم داشت

وی افزود: البته بیشتر این طرح های نظارتی جهت مراجعه و حضور زائران است که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا کم و محدود شده است ولی در مجموع  در حوزه کالاهای اساسی که باید در این ایام به دست مردم برسد نظارتمان را خاص تر و دقیق تر کنیم و در تمام تمرکزمان را بر روی بحث  رستوران ها تهیه و توزیع حلیم و شله و تهیه زولبیا بامیه و ...قرار خواهیم داد.

بنانژاد در خصوص ساعت کاری و زمان بندی این صنوف در ایام ماه مبارک رمضان افزود: این مباحث در جلسه ای با حضور دادستانی مطرح خواهد شد که بزودی برگزار و به اطلاع عموم خواهیم رساند

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف مشهد ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

نوبخت اژدری امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

او اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست