Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ از آزادسازی ۱۲۳ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، احمد نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادسازی بخش دیگری از اراضی تغییر کاربری یافته شهرستان ساوجبلاغ در سال جدید اظهار داشت : این آزادسازی‌ها در راستای اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر غیرمجاز کاربری اراضی دادگستری استان البرز و پیگیری دستور رئیس کل دادگستری استان در خصوص گزارش واصله از حوزه ریاست قوه قضائیه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اراضی ملی به ارزش 19 هزار میلیارد در سیستان و بلوچستان رفع تصرف شدتپه باستانی "کلبعلی" ارومیه رفع تصرف شداراضی ملی به ارزش 980 میلیارد در سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد

وی افزود: بدین منظور با همراهی مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان اقدام به بازدید میدانی از روستای قنبرآباد و حاجی آباد کرده و صحت و سقم گزارشات واصله مورد بررسی قرار گرفت و با تایید گزارش، به جهاد کشاورزی اعلام شد که در اولین فرصت نسبت به اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام کند.

رئیس دادگستری ساوجبلاغ با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی با نظارت مستقیم وی و دادستان شهرستان و با حضور عوامل اداره جهاد کشاورزی انجام شده بیان کرد: 123 هکتار از اراضی واقع در روستای قنبرآباد بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ آزاد و به وضعیت سابق اعاده شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالضل نیکوکار معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار گفت: کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوزها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان